GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag håller på för fullt med en korvkiosk till GTA Sweden. Nu har jag lite frågor. 1. Hur gör man fönster som går att skjuta sönder? 2. Om man ska ha någon som står i kassan, måste man ändra i main.scm då? 3. Jag försöker sätta dit en Sibylla logga på ett ställe (bild). Men det funkar inte. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Om du vill ha någon som står i kassas så kan du ju bara byta ut pizzerians texturer mot sybilla texturer. Det blir mkt bättre. Då kan man ju handla där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Hur gör man det då? Korvkiosken var från början en verktygsaffär som jag har gjort om. Måste man inte ändra i main.scm då? Senaste uppdateringen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Nej, du behöver bara ändra lite texturer om du ska göra om pizzerian till sibylla eller sybilla eller vad det nu heter. Du behöver inte nödvändigtvis använda zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Men nu var det ju så att jag har gjort om en verktygsaffär. Då går det väll inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Nja, jag förstår inte varför. Du behöver bara göra nya eller göra om texturerna till pizzerian i spelet så att det står Sybilla. Och ha deras färger osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Menar du att jag ska ersätta pizzerian med min korvkiosk? Isådana fall fattar jag, men om jag ska sätta ut den på ett annat ställe då går det väll inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Menar du att jag ska ersätta pizzerian med min korvkiosk? Isådana fall fattar jag, men om jag ska sätta ut den på ett annat ställe då går det väll inte? Nej, flyttar du pizzerian någon annan stans så kommer inte gubben i kassan att följa med. Han står kvar på samma ställe. Även positionen där du ska ställa dig för att handla kommer att vara kvar på samma position. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) förlåt om det är offtopic, men om man skulle ändra en såndär bunch of tools som nån hade sagt så skulle man gå o köpa hammare o sånt i en korv kiosk edit: no comments Redigerad 1 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Så om man gör om en "bunch of tools", lägger den på ett helt annat ställe, så kan man allså köpa verktyg där? Eller försvinner inte det? På Beach Café modden tror jag det inte står någon gubbe där innne. Redigerad 1 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 ÄNDRA TEXTURERNA PÅ PIZZASTÄLLET. DET ÄR INTE SVÅRT!! slopa modellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Precis. Du behöver inte Zmodeler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts