Ceone Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Varför finns inte GTA doubble pacj till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Och här kommer en ännu större fråga: varför finns inget GTA till Gamecube överhuvudtaget??? Du kan få tag i det överhuvudtaget, vissa andra kan ju inte det. Stöd dom, gå in på www.gta4gc.tk och gör nån en tjänst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Och här kommer en ännu större fråga: varför finns inget GTA till Gamecube överhuvudtaget??? Du kan få tag i det överhuvudtaget, vissa andra kan ju inte det. Stöd dom, gå in på www.gta4gc.tk och gör nån en tjänst... vad det de jag frågade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vad det de jag frågade??? nepp...men double pack skulle faktist va j*vligt bra till PC...så man kan köpa båda i ett nafs, även fast jag har båda men ändå... @dakjak: hur kan din sida påverka rockstar games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Och här kommer en ännu större fråga: varför finns inget GTA till Gamecube överhuvudtaget??? Du kan få tag i det överhuvudtaget, vissa andra kan ju inte det. Stöd dom, gå in på www.gta4gc.tk och gör nån en tjänst... Håll dig till topicen för f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Håll dig till topicen för f*n! Sorry!!! Min sida kan påverka Rockstar genom att visa att många faktiskt vill ha GTA till GC, och att en del faktiskt brinner för att få det släppt... Men då måste såklart folk skriva under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 hehe jag har skrivit under 2 g ånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Det kallas för fusk. De kommer kunna se di IP adress och stryka en del av dina underskrifter!!! Gör nån om det så raddar jag, OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Det kallas för fusk. De kommer kunna se di IP adress och stryka en del av dina underskrifter!!! Gör nån om det så raddar jag, OK??? Detta är ingen topic om ditt gta4gc, detta är en om gta dp till pc! Ta ditt snack om gta4gc @ erat nerspammade forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag tror GTA "Tripple Pack" kommer komma, när SA släppts till PC Gta3, Vice City, och San Andreas i ett paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag tror GTA "Tripple Pack" kommer komma, när SA släppts till PC Gta3, Vice City, och San Andreas i ett paket! Vore kul!!! Till ALLA format skulle va kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vore kul!!! Till ALLA format skulle va kul!!! darkjak, vi orkar inte med ditt tjatande, du har en egen fin topic, du har ett eget forum... snälla bespara oss alla tilla inlägg om gta4gc i fel topicar... börjar bli jobbigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 darkjak, vi orkar inte med ditt tjatande, du har en egen fin topic, du har ett eget forum... snälla bespara oss alla tilla inlägg om gta4gc i fel topicar... börjar bli jobbigt nu Jag säger att alla format vore trevligt, inte SLÄPP DET TILL GC ISTÄLLET!!! Det innebär att jag tycker att det vore kul med GTA tripack till PC, PS2, Xbox och GC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag säger att alla format vore trevligt, inte SLÄPP DET TILL GC ISTÄLLET!!! Det innebär att jag tycker att det vore kul med GTA tripack till PC, PS2, Xbox och GC!!! du är en riktig pain in the ass, vet du det? Hoggert: Bra idé, tror på den med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts