Panimala Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) offtopic: en liten fråga bara, vad händer när man trycker på report? behöver man typ trycka på confirm eller nåt sånt sen eller skickas det nåt till moderatorerna med en gång? råkade nämnligen trycka där istället för på quote :"> men klicka på bakåt med en gång innan det han ladda färdigt :"> offtopic:det kommer fram en liten ruta där man skriver om klagomålet, sen så skickas det till nån...mod typ. eh...on-topic:snygga..namn Redigerad 31 maj, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) offtopic:det kommer fram en liten ruta där man skriver om klagomålet, sen så skickas det till nån...mod typ. eh...on-topic:snygga..namn offtopic: haha, bra... :"> ontopic: d é bra Krax lägg dit en gubbe til som står bakom "kulsprutenästet" Redigerad 31 maj, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 80-tals färgerna turkos och rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ni får gärna måla över min första "SuXx" högst uppe på vänstra väggen.. har en ny nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Tog friheten att klottra över den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ni får gärna kladda över min gamla (StålKalle) nere till höger om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Nu då: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Nu då: du glömde min :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 du glömde min :'( lol, hemulen får nog vakna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 äh då kör vi så att ni fortsätter på Gurgel's! den som hoppar över får sitt straff att göra om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 äh då kör vi så att ni fortsätter på Gurgel's! den som hoppar över får sitt straff att göra om.. bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Klottrade över det gamla.. men såg nu att jag lyckades få till nån skum kant runt där.. Redigerad 1 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Klottrade över det gamla.. men såg nu att jag lyckades få till nån skum kant runt där.. Ditt straff att börja om då add3 för du glömde min Redigerad 1 juni, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Lol på add3, aja här kommer min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ditt straff att börja om då add3 för du glömde min va är det sant?! () haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 va är det sant?! () haha! japp De va ju rikigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag skulle ju bara testa dom nya reglerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag skulle ju bara testa dom nya reglerna.. var du lite pömmsig? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 07.15 är grymt tidigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts