GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Kunde ni inte använt min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Kunde ni inte använt min? oj j*vlar! Jag såg inte det jag tog SuXx's som inte tog med din.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Oj.. glömde din.. kan inte du rita på addes då? Din var inte så avancerad..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Äh, det gör inget! Blev inge snygg ändå! ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Äh, det gör inget! Blev inge snygg ändå! ( :'( ) Kom igen nu erik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) Tog mig friheten att låna SuXx's stege. Redigerad 31 maj, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) öh.. jag är inte så haj på måleri och graffiti.. De rann lite :"> Redigerad 31 maj, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 bravooo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 är väggen isometrisk eller vad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Mitt (nya): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 här kommer i alla fall min: BTW, spara som maximum, annars blir jpeg:erna knottriga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) här kommer i alla fall min: BTW, spara som maximum, annars blir jpeg:erna knottriga... *doh* Hade precis gjort en, men du var före.. Redigerad 31 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Antar att de inte va nått krav att man skulle SKriva sitt Nick, så ja klistrade in en bild jag gjort för länge sen istället ( men de blev bra iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) Antar att de inte va nått krav att man skulle SKriva sitt Nick, så ja klistrade in en bild jag gjort för länge sen istället ( men de blev bra iaf) ehm, du missade min och eriks.... btw, det är en ram runt bilden Redigerad 31 maj, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Stackars Eriiik!! hans glömmer dom alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Stackars Eriiik!! hans glömmer dom alltid.. Hemulen får väl göra om sin.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 japp den efter måste ju göra om isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) bara ett litet tips, om bilden är isometrisk, och ni vill ha raka bilder, så ska ni skew:a dem, annars blir det inte rätt. exempel (en snabb konvertering till en vanlig vägg): om ni nu vill att de ska vara sneda eller så, så gäller detta inte er Redigerad 31 maj, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har sneddat min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har sneddat min försöker du bara att inte visa ditt misstag? neee, jag bara skojar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts