Simon_ume Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Om ni har frågor om VC kan ni skriva dom här (ni som inte har) så ska jag försöka svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 ÄR DET NÅN SOM HAR EN LISTA PÅ ALLA UPPDRAG I VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 (redigerad) Jag har... ska ladda upp snart! *edit* jag har alla hidden packets guide också... Redigerad 9 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 ÄR DET NÅN SOM HAR EN LISTA PÅ ALLA UPPDRAG I VC??? Du har skrivit det i fyra topicar nu... Jag har en fråga, kostar det nåt att spara sitt spel och hur många timmar vrids tiden framåt när man sparar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 (redigerad) Du har skrivit det i fyra topicar nu... 1 kostar det nåt att spara sitt spel och 2 hur många timmar vrids tiden framåt när man sparar? 1: nej det kostar ej nått att spara 2:tiden vrids ej fram Redigerad 9 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 tiden vrids väl visst fram!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 tiden vrids väl visst fram!!!!! sorry men det har jag ej märkt..hur mycket i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hur rånar man äffärer och vilka kan man råna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hur rånar man äffärer och vilka kan man råna? man sicktar på han i affären. man kan råna en bank en diamant affär sen kommer jag inte på nå fler..åå just en serie affär tror jag att man kan råna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Varför finns det så många topicar där den som startat topicen vill att man ska fråga just dom?...Eftersom detta är en gta sajt så kan väll den som har en fråga istället starta en topic om det(Ej onödiga).....är det för att kunna känna känslan....-Haha jag har GTA VC så jag vet mer om det än er, om ni har några frågor om det ställ dom till mig så ska jag visa mig övermäktig er haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Varför finns det så många topicar där den som startat topicen vill att man ska fråga just dom?...Eftersom detta är en gta sajt så kan väll den som har en fråga istället starta en topic om det(Ej onödiga).....är det för att kunna känna känslan....-Haha jag har GTA VC så jag vet mer om det än er, om ni har några frågor om det ställ dom till mig så ska jag visa mig övermäktig er haha Hur vet du att du vet mer om spelet än mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hur vet du att du vet mer om spelet än mig?! Jag har inte VC så jag vet inte mer än dig....men det har jag heller inte skrivit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 min första fråga: när har man tillgong tillalla båtarna på bryggan brevid den där båten där man gör uppdrag i början? 2a frågan: fins det några flygplan eller helikoptrar på första ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 (redigerad) min första fråga: när har man tillgong tillalla båtarna på bryggan brevid den där båten där man gör uppdrag i början? 2a frågan: fins det några flygplan eller helikoptrar på första ön??? 1.När man köper den 2.Nej(Tror jag) Redigerad 9 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 1: Kommer inte ihåg, har för mig att jag tog en båt efter nåt uppdrag!! 2: De finns en helikopter ovanpå Pole position men lycka till att få ner den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 var kan man få tag på flygplan eller helikoptrar?!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nu har du frågat det 100gånger du har fått svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 någon sa att det fanns i hyman condow på taktet och vaf är hyman condow och var ligger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice City King Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 det finns en helikopter ovan på huset där man får uppdrag på den lilla ön i mitten...men du kan bara ta den när du har dödat han som äger de och tagit över huset.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 men finns det inget annat sett att få en helikopter orkar inte venta så lenge?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts