Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) I Fought The Law Jag vet inte om det var The Clash som gjorde original låten för Bobby Fuller och Jonnhy Cash har "gjort" den och även Status Quo och Sex Pistols! Redigerad 14 juni, 2004 av Max_Dif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 I Fought The Law Jag vet inte om det var The Clash som gjorde original låten för Bobby Fuller och Jonnhy Cash har "gjort" den och även Status Quo och Sex Pistols! sry om jag drar upp en old topic men jag kan inte låta bli att säga att det var faktist johnny horton som gjorde orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Ok det kan va bra att veta eftersom det finns as många band som har sjungit den låten! Kom på ett till The Ramones! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts