darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Håller på med ett spel i gamemaker, som jag kallar GTA:driveby. Men jag har lite problem... Jag kan inte få livmätaren att sjunka, jag kan inte få åbäket till att skjuta och jag kan inte komma på hur man gör en avslutning på banan. Bilen bara kör ut ur skärmen och fortsätter i all evighet... kan nån hjälpa till??? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 vill ingen hjälpa till?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jo, men om de inte svarar, så kanske ingen vet, har du tänk på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Kom igen!!! Behöver verkligen hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 bump? Är du verkligen så trög så att du inte fattar att ingen vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 bump? Är du verkligen så trög så att du inte fattar att ingen vet? YO!!! Lämna mig i fred, kopian! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag tycker du ska lämna den här tråden ifred, ingen kan ju svara på den.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 jag tycker du ska lämna den här tråden ifred, ingen kan ju svara på den.... Jag tycker att DU ska lämna den ifred!!! Har kommit på hur man avslutar banor nu, i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag tycker att DU ska lämna den ifred!!! Har kommit på hur man avslutar banor nu, i alla fall!!! Jag tycker nån ADMIN ska låsa tråden snarast möjligt och darkjak.. ett tips till nästa gång du gör en topic: du skrev "...hur man gör en avslutning på banan" vaddå? när man dödat en gubbe, eller kört på nåt.. formulera, min gossa. formulera! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) Man kör bil från punkt A till B. Man kan inte vända om. Här finns en spelbar DEMO!!! Krävs dock att man har Gamemaker. Om ni ändrar på den och lägger ut på er sida ska jag åtminstånde ha lite cred för det.dbgame.gmd Redigerad 9 juni, 2004 av darkjak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 * REPORTED * Ja darkjak, jag tycker du e onödig när du börjar bli spammsig, inse att ingen kanske håller på å lajjar med gamemaker 4och kan hjälpa dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag ger er ett demo på ett spel jag håller på med, och jag får det här svaret??? Beskyll inte mig att man inte kan ladda upp stand-alones (spel som kan spelas utan speciella program)!!! Och vad stör det dig om jag skickar in en massa på den här topicen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 du dark efter som ingen har svarat på denna topic så tror jag ingen vet . så ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag ger er ett demo på ett spel jag håller på med, och jag får det här svaret??? Beskyll inte mig att man inte kan ladda upp stand-alones (spel som kan spelas utan speciella program)!!! Och vad stör det dig om jag skickar in en massa på den här topicen??? Men åh! INGEN VET! Så varför tjata om att vi ska svara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag ger er ett demo på ett spel jag håller på med, och jag får det här svaret??? Beskyll inte mig att man inte kan ladda upp stand-alones (spel som kan spelas utan speciella program)!!! Och vad stör det dig om jag skickar in en massa på den här topicen??? men förstår du inte? om ingen har gamemaker4, hur tror du då du ska få hjälp? vad XPisc snackar om (vad jag tror iaf), är att INGEN kan HJÄLPA dig, eftersom ingen har gamemaker 4. han har inte tagit upp ett dugg om att han stör sig på att du laddar upp saker, som ändå ingen laddar ner ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ingen vet.. Så rtfm eller fråga någon annan stans..! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts