paparazzi Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 varför blir typ alla mina bilar vita?? när jag har installerat ngn ny modad bil till vc??.. hjälp snälla.......blir tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Har du lagt in rätt .txd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paparazzi Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Har du lagt in rätt .txd då? om det följde med 2 filer i zipen så la jag i dem båda...om det var en så lät jag den ersäta endast 1 fil coh den som fanns från början fick vara kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 om det följde med 2 filer i zipen så la jag i dem båda...om det var en så lät jag den ersäta endast 1 fil coh den som fanns från början fick vara kvar.. jag har typ samma problem...det är bara en viss del av karrosen som vill ha texur,resten e vitt, en bild på min första bil jag lade in i spelet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Hur fick du in den i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Hur fick du in den i huset??? körde in den såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts