mammuten Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag har 97% klarat i GTA:VC. Och det jag har kvar att göra är en unique jump. Men jag vet inte vilken av de 36 det är! Vad ska jag göra ? Jag har testat att göra de jumps som jag tror jag inte gjort. Men det funkar inte. Kan det vara så att det är en av jumpen som finns i mission G SPOTLIGHT? om....då kan jag inte få 100% ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 på gta3mods finns det både ett pogram för VILKEN rampage, hp, jump du har kvar.. de hjälper dig nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 du kan köra upp i huset och hoppa på samma hopp som i gspotlight även när du inte håller på med det uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mammuten Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jupp nu funkar det! har 98% kvar:/ måste göra trial by dirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 jupp nu funkar det! har 98% kvar:/ måste göra trial by dirt. 98% kvar? shit.. du ligger ju efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mammuten Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 98% kvar? shit.. du ligger ju efter.. va gör jag? men jag har gjort ALLT förutom trial by dirt! och det vill inte funka. Får mission failed hela tiden. hur fan är det möjligt? hur snabbt måste jag åka 2 varv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 va gör jag? men jag har gjort ALLT förutom trial by dirt! och det vill inte funka. Får mission failed hela tiden. hur fan är det möjligt? hur snabbt måste jag åka 2 varv? vad är ´´trial by dirt``???? aldrig hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 crossbanan... köra 2 varv genom checkpoints.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) crossbanan... köra 2 varv genom checkpoints.. jaha den heter inte den testtrack eller nått? Redigerad 31 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 j*vlar 98% kvar har du startat om spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mammuten Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 test track är den med bilen. trial by dirt är med motorcykeln. Vadå startat om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Du råkade skriva att du hade 98% kvar, men jag hoppas att du menar att du har 2% kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts