nikomobil Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) min dator är asny men det går inte installera några spel är det någon annan som har samma problem? Om inte vet ni vad det kan vara för fel inte utrymme iallafall Redigerad 30 maj, 2004 av nikomobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 grafikkortet, procescorn är några anledningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikomobil Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jag har kollat det är inte problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 du kan ju säga vad som händer när du ska installera och så så kanske det blir lättare att hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Haha, jag tror jag är skitsäker på vad felet är. Låt mig gissa. När du stoppar i en skiva startar ingen installiton? Om du inte visste det så kan man gå till Den här datorn, och klicka på den ikon som är din CDenhet(eller DVD.) Funkar inte installitonen ändå? Då får du väl enabla Autostart då. Sök på google på, "Tweak UI". Det är ett program som man kan ändra det mesta i Windows med. Nånstans där inne kommer du hitta "Autostart" tror jag det heter, men man vet vad det är när man ser det. Och så finns det om CD-skivor också ska starta automatiskt. Eller CD-skivor. Eller båda 2. Good Luck Have Fun bro'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Låt mig gissa... Du är ej Dator Administratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts