Jump to content

För höga förväntningar!

Recommended Posts

azzå dom har sagt att dom jobbar mycket hårt på att uppfylla sina fans förväntningar ovanligt mycket!

d blir säkert bättre än va ni tror!!

Bara för att man inte har höga förväntningar behöver det ju inte betyda att man tror att det kommer bli dåligt.

Jag tror själv att det kommer bli skitbra. Men det är dock inget jag förväntar mig, det är inget jag ser fram emot speciellt mycket heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att man inte har höga förväntningar behöver det ju inte betyda att man tror att det kommer bli dåligt.

Jag tror själv att det kommer bli skitbra. Men det är dock inget jag förväntar mig, det är inget jag ser fram emot speciellt mycket heller.

ser du inte fram emot spelet eller emot att dom inte uppfyller dina förhoppningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Miami Vice: Jo jag måste hålla med dig. Jag menar de har knappt avslöjat någonting och de flesta är redan lyriska. Vi har ingen aning om hur långt spelet kommer vara, hur uppdragen kommer vara osv men vi är redan bestämt villiga att lägga ut pengar på det! Bra marknadsföring?

Funnylin: Enligt mina tolkningar framgår det som att du inte ser fram emot att det blir ett bra spel? :wub: Jag själv har väl förväntningar men jag känner inte direkt något sug efter spelet just nu. Vet så lite om det att jag inte dirket känner den här "Måste spela nu" känslan som många andra verkar göra.

Vice-Nasty: Kanske om du säger vad du syftar på

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin: Enligt mina tolkningar framgår det som att du inte ser fram emot att det blir ett bra spel? :wub: Jag själv har väl förväntningar men jag känner inte direkt något sug efter spelet just nu. Vet så lite om det att jag inte dirket känner den här "Måste spela nu" känslan som många andra verkar göra.

Ehhm...skrev ju vad jag menade. Självklart hoppas jag att det blir ett bra spel. Men det är inget spel jag direkt ser fram emot!

Vice-Nasty: Spamma inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtast på tarilers och bilder m.m visar dem grejer som en spelare inte kan göra,, t.e.x, att man kan köra cykel kanske man bara kan på Japanska Versionen, Sen så längtar man efter spelet och man betalar 600 kr för spelet och skryter för sina kompisar och sen så blir man besviken och då får man låtsas gilla spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtast på tarilers och bilder m.m visar dem grejer som en spelare inte kan göra,, t.e.x, att man kan köra cykel kanske man bara kan på Japanska Versionen, Sen så längtar man efter spelet och man betalar 600 kr för spelet och skryter för sina kompisar och sen så blir man besviken och då får man låtsas gilla spelet

öhh tvivlar att det blir så. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor