NamChai Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) finns 9 bilder till som man kan ladda ner men jag kommer inte ihåg var men ska försöka hitta dom. Hehe kom på att de va här på gtasajten men jag vet inte om dom e riktiga Redigerad 2 juni, 2004 av NamChai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag har faktiskt mkt låga förväntningar. Det blir säker lika stor skillnad mellan VC och SA som det är skillnad mellan GTA3 och VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag har inte speciellt höga förväntningar på det. Det är ju faktiskt nästan ett halvår tills det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag har inte speciellt höga förväntningar på det. Det är ju faktiskt nästan ett halvår tills det kommer ut. azzå dom har sagt att dom jobbar mycket hårt på att uppfylla sina fans förväntningar ovanligt mycket! d blir säkert bättre än va ni tror!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 azzå dom har sagt att dom jobbar mycket hårt på att uppfylla sina fans förväntningar ovanligt mycket! d blir säkert bättre än va ni tror!! Bara för att man inte har höga förväntningar behöver det ju inte betyda att man tror att det kommer bli dåligt. Jag tror själv att det kommer bli skitbra. Men det är dock inget jag förväntar mig, det är inget jag ser fram emot speciellt mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Bara för att man inte har höga förväntningar behöver det ju inte betyda att man tror att det kommer bli dåligt. Jag tror själv att det kommer bli skitbra. Men det är dock inget jag förväntar mig, det är inget jag ser fram emot speciellt mycket heller. ser du inte fram emot spelet eller emot att dom inte uppfyller dina förhoppningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ser du inte fram emot spelet eller emot att dom inte uppfyller dina förhoppningar? Okej lite fel uttryckt, jag vet... Om man säger så här...för mig just nu spelar det ingen roll om SA kommer ut i September(?) eller om 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Hmmm......... Normalt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) Miami Vice: Jo jag måste hålla med dig. Jag menar de har knappt avslöjat någonting och de flesta är redan lyriska. Vi har ingen aning om hur långt spelet kommer vara, hur uppdragen kommer vara osv men vi är redan bestämt villiga att lägga ut pengar på det! Bra marknadsföring? Funnylin: Enligt mina tolkningar framgår det som att du inte ser fram emot att det blir ett bra spel? Jag själv har väl förväntningar men jag känner inte direkt något sug efter spelet just nu. Vet så lite om det att jag inte dirket känner den här "Måste spela nu" känslan som många andra verkar göra. Vice-Nasty: Kanske om du säger vad du syftar på Redigerad 9 juni, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Funnylin: Enligt mina tolkningar framgår det som att du inte ser fram emot att det blir ett bra spel? Jag själv har väl förväntningar men jag känner inte direkt något sug efter spelet just nu. Vet så lite om det att jag inte dirket känner den här "Måste spela nu" känslan som många andra verkar göra. Ehhm...skrev ju vad jag menade. Självklart hoppas jag att det blir ett bra spel. Men det är inget spel jag direkt ser fram emot! Vice-Nasty: Spamma inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ehhm...skrev ju vad jag menade. Självklart hoppas jag att det blir ett bra spel. Men det är inget spel jag direkt ser fram emot! Vice-Nasty: Spamma inte! Ser du inte fram emot d??? lol ja tänker på d många ggr per dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Ser du inte fram emot d??? lol ja tänker på d många ggr per dag! jag håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag är ute på gta sajten 2 ggr om dagen för att se om det kommit något nytt om sa. det kommer bli absolut toppen spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snake_bite Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Offtast på tarilers och bilder m.m visar dem grejer som en spelare inte kan göra,, t.e.x, att man kan köra cykel kanske man bara kan på Japanska Versionen, Sen så längtar man efter spelet och man betalar 600 kr för spelet och skryter för sina kompisar och sen så blir man besviken och då får man låtsas gilla spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Offtast på tarilers och bilder m.m visar dem grejer som en spelare inte kan göra,, t.e.x, att man kan köra cykel kanske man bara kan på Japanska Versionen, Sen så längtar man efter spelet och man betalar 600 kr för spelet och skryter för sina kompisar och sen så blir man besviken och då får man låtsas gilla spelet öhh tvivlar att det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snake_bite Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 öhh tvivlar att det blir så. Det är bara en teori, sen så har det hänt många personer,, och varför tvivlar du på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts