Webbstudio Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Måste säga att vi på forumet inte bör ha för höga förväntingar. Har läst i vissa trådar att man skrivit om saker som de vill ska komma med i San Andreas men de vet själva att det inte kommer med. Det kan röra sig om att vi vill ha för avancerade grejer. Men det är inte det som är meningen med denna tråd, utan ifall vi har skit höga förväntingar så kommer det minsta lilla felet hos San Andreas göra oss besvikna. Och som i den klistrade tråden, lyssna inte på ryckten. Glöm bort de ryckterna som inte kommer från en säker källa! Höga förväntingar kan vi börja få när det är 2 veckor till reales. Jag menar toretiskt så behöver ens inte San Andreas släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det behöver inte släppas nä men dom skulle göra miljoner av GTAfans arga o besvikna så ja tror jävlit mycket på att d kommer släppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag (till skillnad från många här på forumet, iaf som det verkar) försöker att inte ha för höga forhoppningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 hahahaha , om dom inte släppte nya GTA skulle förmodligen alla GTA:fans jorden runt skapa kravaller och riva allt omkring sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Om man skriver saker som låter helt overkligt är det ju bara för att fantisera, jag tror nog de flesta blir nöjda i allafall, jag menar, det vi redan vet om spelet verkar ju skitbra bara det, sen kan man ju spekulera och så. Fast vissa saker kan man faktiskt ta för givet att det kommer finnas även om R* inte sagt något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag har inga som helst förväntningar på SA faktiskt. Det har inte ens infunnits sig någon riktig såndär "jag längtar" känsla heller. Finns helt enkelt andra spel jag ser fram emot mer. För övrigt så synns det att det är många småungar som skriver när man läser genom några trådar på SA forumet. "Jag hoppas man kan göra så och så, kanske så också. Ahh...asfränt å göra så å wow det här kommer bli det bästaste spelet i världshistorien...magma!!!!!!!!!!" LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Exakt, på Vice City hade jag jättestora förhoppningar och längtade halvt ihjäl mig, men nu... det finns ingen längtan. Inte till något spel egentligen, vilket känns tråkigt. Visst, SA kommer inte bli något dåligt spel, så mycket kan jag räkna ut. Men jag går liksom inte runt dagarna i ända och non stop-tänker på det. Dessutom blir jag jäklans less på alla små trådar om vad glina tror dittan och dattan om SA! INGEN BRYR SIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Altså när man tänker på det så tänker man ju positovt och alla + som inte fanns med i dom tidigare Gta spelen.. Och man längtar ju till det släpps, självklart! men för mig är det inte så här att när jag går ut och sätter mig på en parkbänk och tänker på hur SA ska vara, det är ju först när man läser om det och ser bilder mm. då man längtar mer.. men det är ju trots allt ett GTA och vem ser inte fram imot SA när VC blev en sån stor hit..? Aja jag har medelstora förväntningar på SA.. Redigerad 1 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Webbstudio du har så rätt så... har haft mega höga förväntingar på ett spel och så blir det inte så man tänkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Precis, det bästa är att tänka att det kommer bli medelmåttigt för då blir man inte besviken. Sen har de ju lovat en jävla massa saker men det har bara släppts 4 officiella screens och det enda nya där var cykeln och den nya drivebyn. Dessutom var alla 4 screenshot från samma stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ja har man för höga förväntningar så blir man säkert ledsen när man ser att allt det man har önskat inte finns med... Men förhoppningsvis så händer det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag har inga som helst förväntningar på SA faktiskt. Det har inte ens infunnits sig någon riktig såndär "jag längtar" känsla heller. Finns helt enkelt andra spel jag ser fram emot mer. För övrigt så synns det att det är många småungar som skriver när man läser genom några trådar på SA forumet. "Jag hoppas man kan göra så och så, kanske så också. Ahh...asfränt å göra så å wow det här kommer bli det bästaste spelet i världshistorien...magma!!!!!!!!!!" LOL magma? Hhahahahah! Roligaste på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag tror SA kommer bli skit. Helt ärligt. Det känns som ett spel R* spottar ur sig bara för skojs skull, precis som VC. VC var ju superkul o.s.v. och det ägde allt och alla och det var ju bara sååå avancerat och WAAAAA!!!! Nej. VC sög, tycker jag iallafall. Jag tror inte SA kommer vara så mycket bättre. GTA3 var bra, VC var... ja iallafall, och SA kommer nog inte vara så mycket bättre. Så jag har inte direkt höga förväntningar. Snarare tvärtom. Jag bryr mig inte riktigt om det inte skulle komma ut... fast det är väldigt kul att läsa allas idéer och vad dom skulle vilja ha med i SA, det visar hur bra fantasi alla här på forumet har. Och hur sämst ni skulle vara som speltillverkare. Om ni fick göra ett spel och skulle ha med allt ni har skrivit skulle det ha tagit minst 20 år att utveckla spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag tror SA kommer bli skit. Helt ärligt. Det känns som ett spel R* spottar ur sig bara för skojs skull, precis som VC. VC var ju superkul o.s.v. och det ägde allt och alla och det var ju bara sååå avancerat och WAAAAA!!!! Nej. VC sög, tycker jag iallafall. Jag tror inte SA kommer vara så mycket bättre. GTA3 var bra, VC var... ja iallafall, och SA kommer nog inte vara så mycket bättre. Så jag har inte direkt höga förväntningar. Snarare tvärtom. Jag bryr mig inte riktigt om det inte skulle komma ut... fast det är väldigt kul att läsa allas idéer och vad dom skulle vilja ha med i SA, det visar hur bra fantasi alla här på forumet har. Och hur sämst ni skulle vara som speltillverkare. Om ni fick göra ett spel och skulle ha med allt ni har skrivit skulle det ha tagit minst 20 år att utveckla spelet. d kommer fan nte bli skit! d kommer rocka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag tror SA kommer bli skit. Helt ärligt. Det känns som ett spel R* spottar ur sig bara för skojs skull, precis som VC. VC var ju superkul o.s.v. och det ägde allt och alla och det var ju bara sååå avancerat och WAAAAA!!!! Nej. VC sög, tycker jag iallafall. Jag tror inte SA kommer vara så mycket bättre. GTA3 var bra, VC var... ja iallafall, och SA kommer nog inte vara så mycket bättre. Så jag har inte direkt höga förväntningar. Snarare tvärtom. Jag bryr mig inte riktigt om det inte skulle komma ut... fast det är väldigt kul att läsa allas idéer och vad dom skulle vilja ha med i SA, det visar hur bra fantasi alla här på forumet har. Och hur sämst ni skulle vara som speltillverkare. Om ni fick göra ett spel och skulle ha med allt ni har skrivit skulle det ha tagit minst 20 år att utveckla spelet. Jävla pessimist där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 magma? Hhahahahah! Roligaste på länge mm...det gäller att smyga in "Dr. Evil" här och där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 d kommer fan nte bli skit! d kommer rocka! Öhm... ich nicht habla albaniska. English oder Svenska please? (Syftar på din våldtäkt av svenskan) Jävla pessimist där ! Pessimist? Jag föredrar att bli kallat realist. Seriöst, GTA var bra. GTA2 var bättre. GTA3 var skitbäst, och VC sög. Varför? Det som skiljer VC från de andra är att VC var ett hopkok av R* för att tjäna pengar, precis som alla otaliga Disneyfilmers uppföljare. Det är samma tankesätt när de skapas. "Jag vet, vi gör en usel uppföljare som alla småbarn kommer gilla bara för att den heter samma som den första och har ett par fina romerska siffror efter!! Då kan vi bada i kewsing!! " "Jag vet, vi gör ett uselt GTA-spel till som alla GTAfans kommer köpa bara för att det heter GTA!! " Det är min syn på saken, tycker ni inte likadant så gör inte det då. Jag tar ingen skada av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Enligt min åsikt var VC defentivt ingen dålig uppföljare. Det var heller inget "hopkok med diverse romerska siffror". Det var en välarbetad titel rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Enligt min åsikt var VC defentivt ingen dålig uppföljare. Det var heller inget "hopkok med diverse romerska siffror". Det var en välarbetad titel rakt igenom. Håller med till 100%! verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Enligt min åsikt var VC defentivt ingen dålig uppföljare. Det var heller inget "hopkok med diverse romerska siffror". Det var en välarbetad titel rakt igenom. Jag håller med dig på de två första punkterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts