Carpen Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag har fastnat och kommetr inte längre. Jag har köpt alla husen & gjort alla uppdragen till nästan alla husen. Jag håller som bäst på med de uppdragen på "Sunshine Autos" just nu håller jag på att leta efter en "STRETCH" har vänt upp och ner på hela stan men har inte hittat den ännu. Vet nån var den finns??? :'( När får man telefon samtalet från stället där de trycker sedlarna?? Snälla hjälp. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 1. Den brukar stå till höger om trappan vid Vercetti Estate. 2. Fortsätt göra uppdrag tills han ringer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag har fastnat och kommetr inte längre. Jag har köpt alla husen & gjort alla uppdragen till nästan alla husen. Jag håller som bäst på med de uppdragen på "Sunshine Autos" just nu håller jag på att leta efter en "STRETCH" har vänt upp och ner på hela stan men har inte hittat den ännu. Vet nån var den finns??? :'( När får man telefon samtalet från stället där de trycker sedlarna?? Snälla hjälp. :'( Om du har gjort alla uppdrag i tryckeriet och det genererar pengar så borde du snart få ett till telefonsamtal. då får du ett uppdrag som går ut på o döda maffiasnubbar som skattar dina fastigheter, dvs snor pengarna typ. när du klarat de uppdraget borde du efter ett tag få ett till telefonsamtal från lance och då kommer sista uppdraget. nått sånt tror jag de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carpen Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har gjort alla uppdragen på tryckeriet men jag har ännu inte fått det där telefonsamtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har gjort alla uppdragen på tryckeriet men jag har ännu inte fått det där telefonsamtalet. gör boatyard också det brukar vara den eller Sunshine man har missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 gör boatyard också det brukar vara den eller Sunshine man har missat man behöver ju har gjort: printworks, boatyard och 1 lista på sunshine autos..så blev det för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 man behöver ju har gjort: printworks, boatyard och 1 lista på sunshine autos..så blev det för mig iaf.. mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts