Mark Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det är den reklamen då dom ska bli hjältar och göra massa militärövningar. Vad heter låten som spelas under tiden? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Vet inte men har du försökt med att söka på "Returpack"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Den finns i *hostbuskarnahost* oj...har nån halstablett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag läste på ett annat forum att det är Iron Maiden - The Clairvoyant men jag har inte hört den själv så jag vet inte om det stämmer. Och det finns redan en tråd om låtar i reklamfilmer, här är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 är det inte typ top gun låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Den påminner lite om Top Gun låten men det är inte den. Top Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag tror det är topgun låten. Låter väldigt likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Nej, det är inte Topgun låten. Har jämfört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Grymt lik iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Nej, det är inte Topgun låten. Har jämfört goddamn mannen byt signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 oj, vad lång topgun låten var då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 oj, vad lång topgun låten var då :"> Menar du den som jag länkade till? Det är bara de första 32 sekunderna, den är längre egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts