Ceone Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Bila till Frankrike-->Normandie coolt! besök Omaha beach FFS! och ta bilder!!!! vill se hur stället ser ut i dfag... men aja jag ska hmm ... åka till något ställe i europa som jag inte vet var ligger och så ska jag sova hos kompisar eller dom hos mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 glömde säga en sak, jag ska ha buffymaraton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Först ska jag åka till Scottland, sen efter det ska jag åka till Paris, sen efter det ska jag åka till Italien med min pingisklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 wie, har kommit till level3! level3@leviathan:~$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 coolt! besök Omaha beach FFS! och ta bilder!!!! vill se hur stället ser ut i dfag... men aja jag ska hmm ... åka till något ställe i europa som jag inte vet var ligger och så ska jag sova hos kompisar eller dom hos mig... dom flesta (Alla typ) Bunkrarna är kvar och allt ser ut som då men städerna tex, Caen är lite modernare än vad man sätt på bilder och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Det finns bilder på Omaha stranden, sök på google eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Japp jag ska besöka omaha beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vi var på omaha.. men de fanns inget..!! de var bara en jävla stor badstrand... =/ på andra ställen fanns de dock bunkrar.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 stranden heter inte Omaha det var bara ett kodord som de allierade kom på.. @ GiZmo:var det många som badade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag ska slappa framför datorn som vanligt. Kanske ta en tur till Danmark och Stockholm. Add3: Ja, för Omaha är väl en delstat/stad i USA? Utah också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 stranden heter inte Omaha det var bara ett kodord som de allierade kom på.. @ GiZmo:var det många som badade? japp... hela stranden var ju packad av människor.. =/ var uppe på en kulle brevid stranden.. där var den kyrkogården som är med i Saving Private Ryan.. kännde igen mig precis.. dom som ska dit i sommar... kolla på SPR och kolla vad de står på den graven i slutet.. när ni är där så fota gravstenen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Add3: Ja, för Omaha är väl en delstat/stad i USA? Utah också eller? jag tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 japp... hela stranden var ju packad av människor.. =/ var uppe på en kulle brevid stranden.. där var den kyrkogården som är med i Saving Private Ryan.. kännde igen mig precis.. dom som ska dit i sommar... kolla på SPR och kolla vad de står på den graven i slutet.. när ni är där så fota gravstenen... tänk om alla skulle badat där den 6 juli 1944 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Min sommar: Börjar väll med att man kommer sluta skolan om 2 dagar, vilket är mycket schönt. Sen så e jag i sthlm i en vecka för att sedan gå på skolavslutningen och få mitt omdömme och sedan börja 8:an. Sen klockan 18.07 går tåget till skövde där min morfar hämtar upp mig och kör mig till skara. Sedan kommer jag att vara ensam med min mormor och morfar i skara i ungefär i en vecka innan min mamma kommer ner, men självklart kommer jag att åka in till Lidköping och hälsa på mina kusiner och dom komma till skara... Sen när min mamma kommit ner så åker vi till stugan som ligger med 500m avstånd från vänern, alltså mycket mycket nära. Där kommer jag och mina kusiner att sitta o lata oss och även gå ner till en motorbåtsklubb hållandes en glass och doppa ner ett fiskespö i vattnet...(Fick 37 firrar på 1dag förra sommaren) Sen kommer jag antagligen åka motorbåt och åka ring också! Sen ska jag tillbaka till stockholm och pappsen! Vi ska inte åka till spanien som vanligt utan strö runt lite hursomhällst, ska lära mig windsurfa aja,mer saker kommer hända... o allt kan man ju inte veta innan! Ha en trevlig Sommar / 2k4!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Själv ska jag ja som xp sommar lov om 2 dar och sen till spanen en månad och sen skulle vi typ till rom tror jag. Vi ska fira mamma där ja och dagarna imellan ere väll bara bfv som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 SKa nog dra in någon linuxdist! Har fixat en skön PS1 nu! <23:14:49>, erik, ~ > ls\e[0m<\t>\e[32;1;40m, \u, \w\n> \e[0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ska ta ledigt sista skoladagen då åker vi till strömstad som varje år. sen blir det sommarjobba tills augusti då blir de röjja av när man är rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 ...spela in porrfilm i spanien!! www.okkasspanishgangbangingbitches.com Seriöst - glida utomlands och köpa skivor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts