Jump to content

Vad ska du göra i Sommar?

Everest
 Share

Recommended Posts

Första veckan ska jag till dreamhack med två klasskompisar.

Sedan ska jag [troligtvis] bila genom Europa med några kompisar (bara åka runt till alla möjliga länder i en vecka).

Dessutom ska jag på en 4-5 mil lång vandring med några andra kompisar i okända skogar (inte vandringsleder med andra ord). Det är plågeri men kommer att bli ett utmärkt minne :teehee:

Sist men inte minst så ska jag på ett LAN med ett gammalt gäng kompisar (ca 10-15) som höll ihop oerhört bra under 9:an men blev splittrade på gymnasiet. Så det blir en liten återförening :)

Stora delar av sommaren kommer att bli sista möten med kompisar, klasskompisar och gamla kompisar. Innan vi för alltid splittras... :wacko:

Dessutom ska jag jobba några veckor som tidningsbud, slutföra GTAsajten 5, sätta fart på min firma och gå på en och en annan konsert. I slutet av sommaren kommer all min tid gå åt till flytten till Linköping.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va många det är som ska bila ^_^

själv tar jag flyget ner till en av greklands vackra öar, längtar verkligen efter Milka chokladen :)

ska köpa skit många! synd att det inte finns milka choklad i sverige, eller åtminstonde inte i Kristianstad komun :(

skulle egentligen bilat i år genom tyskland, tjeckien, frankrike och ner till italien eller något sånt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första veckan ska jag till dreamhack med två klasskompisar.

Sedan ska jag [troligtvis] bila genom Europa med några kompisar (bara åka runt till alla möjliga länder i en vecka).

Dessutom ska jag på en 4-5 mil lång vandring med några andra kompisar i okända skogar (inte vandringsleder med andra ord). Det är plågeri men kommer att bli ett utmärkt minne :D

Sist men inte minst så ska jag på ett LAN med ett gammalt gäng kompisar (ca 10-15) som höll ihop oerhört bra under 9:an men blev splittrade på gymnasiet. Så det blir en liten återförening ;)

Stora delar av sommaren kommer att bli sista möten med kompisar, klasskompisar och gamla kompisar. Innan vi för alltid splittras... :P

Dessutom ska jag jobba några veckor som tidningsbud, slutföra GTAsajten 5, sätta fart på min firma och gå på en och en annan konsert. I slutet av sommaren kommer all min tid gå åt till flytten till Linköping.

satan vilken härlig sommar det låter som.. Själv har man inga planer, förutom att sommarjobba..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor