Everest Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag ska i allafall bila genom Europa med familjen, så får vi se var vi hamnar, sen ska jag nog va hemma lite också, softa liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Ska till Grekland den 15 juni sen ska jag till stockholm till min moster. ska också på hockeyläger inte mycket mer, bada också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 finns redan en sån här! aja jag ska vara hemma och slappa.. typ fiska, köra moppe, Dator, och va med polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 finns redan en sån här! Måste ha missat det.. Men isf ber jag om ursäkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Första veckan ska jag till dreamhack med två klasskompisar. Sedan ska jag [troligtvis] bila genom Europa med några kompisar (bara åka runt till alla möjliga länder i en vecka). Dessutom ska jag på en 4-5 mil lång vandring med några andra kompisar i okända skogar (inte vandringsleder med andra ord). Det är plågeri men kommer att bli ett utmärkt minne Sist men inte minst så ska jag på ett LAN med ett gammalt gäng kompisar (ca 10-15) som höll ihop oerhört bra under 9:an men blev splittrade på gymnasiet. Så det blir en liten återförening Stora delar av sommaren kommer att bli sista möten med kompisar, klasskompisar och gamla kompisar. Innan vi för alltid splittras... Dessutom ska jag jobba några veckor som tidningsbud, slutföra GTAsajten 5, sätta fart på min firma och gå på en och en annan konsert. I slutet av sommaren kommer all min tid gå åt till flytten till Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Bada, tälta och sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 bila i europa med italien som mål, festa, se på gyllene tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 i slutet av juni ska vi till västkusten där vi har hyrt en stuga 10 meter från vattnet.. ska väl vara där en vecka eller två.. sen ska väll man fylla år och så.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) sen ska väll man fylla år och så.. =/ Ja, man ska ju också fylla år och så.. Redigerad 31 maj, 2004 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag ska spela gitarr, vara ute på landstället, kolla igenom hela härskarringen-triologin (var ett tag sen ), vara ute, vara inne, springa. Kortfattat så ska jag inte göra något speciellt , bara det jag känner för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 jag ska bila med familjen till frankrike/spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Fan va många det är som ska bila själv tar jag flyget ner till en av greklands vackra öar, längtar verkligen efter Milka chokladen ska köpa skit många! synd att det inte finns milka choklad i sverige, eller åtminstonde inte i Kristianstad komun skulle egentligen bilat i år genom tyskland, tjeckien, frankrike och ner till italien eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Sommarjobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Bila till Frankrike-->Normandie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Bila till Frankrike-->Normandie det vill jag också göraa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Första månaden: Jobba på förmiddagen och ligga på stranden på eftermiddagen Andra månaden: Åka till Tyskland med polarna Åka till Prag med polarna (skata stalin plaza innan den rivs) Åka till Linköping (skata deras nya skateboardpark) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Första veckan ska jag till dreamhack med två klasskompisar. Sedan ska jag [troligtvis] bila genom Europa med några kompisar (bara åka runt till alla möjliga länder i en vecka). Dessutom ska jag på en 4-5 mil lång vandring med några andra kompisar i okända skogar (inte vandringsleder med andra ord). Det är plågeri men kommer att bli ett utmärkt minne Sist men inte minst så ska jag på ett LAN med ett gammalt gäng kompisar (ca 10-15) som höll ihop oerhört bra under 9:an men blev splittrade på gymnasiet. Så det blir en liten återförening Stora delar av sommaren kommer att bli sista möten med kompisar, klasskompisar och gamla kompisar. Innan vi för alltid splittras... Dessutom ska jag jobba några veckor som tidningsbud, slutföra GTAsajten 5, sätta fart på min firma och gå på en och en annan konsert. I slutet av sommaren kommer all min tid gå åt till flytten till Linköping. satan vilken härlig sommar det låter som.. Själv har man inga planer, förutom att sommarjobba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Semester, sommarjobb och flera ton dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ta mig till level tre @ wargames.ath.cx, grrrrrrrrrrrrrrrr HATA LEVEL 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 DH Summer 2004 i början sen har jag inget annat för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts