Conny_S Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) Tittade igenom lite bilder på Driv3r på gamespot och hittade denna, verkar mystiskt: Redigerad 30 maj, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 ser ut som fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Det kan inte vara fake, eftersom jag hittade dom på gamespot, hittade mer bilder, bla denna också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 men lol, sen när såg en svensk polisbil ut sådär? aldrig!! det är ju bara samma stavning som på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 men lol, sen när såg en svensk polisbil ut sådär? aldrig!! det är ju bara samma stavning som på svenska Exakt, det finns ju hur många länder som helst, nåt land måste ju åtminstonde stava "polis" som oss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Undra vilket land av Turkiet och Frankrike de kan va då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Turkiet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Polen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Turkiet tror jag måste nästan vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag är själv halvturk. Det är en turkisk polisbil i märket TurkFIAT Tofaş Dogan (turkisk FIAT)... så det är inte någon svensk bil bara för att man stavar polis likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Polen? Där heter det policia.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 i Frankrike stavar man det police... tror jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 När kommer driver 3 ut e det non som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 När kommer driver 3 ut e det non som vet 3:e kvartalet till PC, och nu i sommar till PS2/XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Driv3r slapptes vall 1 Juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ingen vet när det ska släppas. Min polare har kollat runt, eftersom att han vill köpa det, men har hittat typ 5 olika datum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Driv3r slapptes vall 1 Juni? Driv3r, 2004-06-22 Edit: Pris och datum är preliminära och kan komma att ändras Jahapp... Redigerad 8 juni, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag ringde till Eb games och dom sa att de kommer ut den 22 juni på ps2 och på pc men vet non här om det har kommit i usa enn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Vart utspelar sig Driver 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Istanbull miami och nice i frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts