Pico Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jupp... men nån varning måste man ju ha.... så man har nåt att skryta med.. Du är ju helt slut i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) såg på troja igår, riktigt meningslös film Redigerad 6 juni, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ska se day after tomorrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ska se day after tomorrow Ah, den vill jag också se, men många säger att den inte är någpt speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag såg Day after tommorow den är kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Biograftopicen annars Jag ska se Troy imorgon, och efter att ha läst detta så lär jag ju inte bli besviken på filmen iaf. Har inga förväntiningar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts