Mark Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Här kan ni prata om filmer ni ska se eller har sett på bio! Ni kan också säga vilken film ni ser fram emot på bio! Jag ska se "Troja" när den kommer hit. Tror den är bra. "Van Helsing" har jag också hört att den är ganska bra, ska nog se den också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Troja hade väll biopremiär typ den 14 maj? jag såg den för några dar sen på bio... den va ganska bra, även om jag trodde att den skulle vara bättre... Andra filmer jag ska se på bio: Passion of the Christ Spiderman 2 Dawn of the Dead Resident Evil 2 Alien vs. Predator I Robot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Den jag har planerat och se närmast är väl Harry Potter and the prisoner of Azkaban, men det bli säkert några till under sommaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ska se nya HP filmen med två tjejer (båda snygga en är jag kär i (men vi är bara kompisar)) jag vill se Spider-Man2 men har nog inga pengar för at tse den på prämieren som jag brukar med filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ska se nya HP filmen med två tjejer (båda snygga en är jag kär i (men vi är bara kompisar)) Exakt det ska jag oxå göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 med två tjejer? sweet... när du säjer exakt är båda snygga och du är kär i en av dom då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ska se nya HP filmen med två tjejer (båda snygga en är jag kär i (men vi är bara kompisar)) jag vill se Spider-Man2 men har nog inga pengar för at tse den på prämieren som jag brukar med filmer... Go Mr.M! Go Mr.M! Go Mr.M! Go Mr.M! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ska se nya HP filmen med två tjejer (båda snygga en är jag kär i (men vi är bara kompisar)) jag vill se Spider-Man2 men har nog inga pengar för at tse den på prämieren som jag brukar med filmer... det kanske kan bli något där "Passion of christ" är sådär tycker jag. Den är liksom inte som en vanlig film om man säger så Men det var ju så det hände enligt biblen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 hehe..*alla dom filmerna har ja hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 förhandvisning på nya Harry Potter typ.. får se vem jag tar med mig, nån polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Hade tänkt dra o se Troja på fredag. Den verkar rätt mäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) hehe..*alla dom filmerna har ja hehe* Jassu man kan ju undra hur EDIT jag tror inte det för det första så tycker inte den tjejen jag är kär i om mig på det sättet bara som kompis (men wtf vem bryr sej så länge man får vara nära henne.) För det andra har dom då fixat det så att den andra tjejen sitter emellan oss :'( Redigerad 3 juni, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) hehe..*alla dom filmerna har ja hehe* Coooooolt!!!! Fattar att du inte är så smart när du säger att du har varenda jävel.. Grattis till första varningen..! ******************************************************************* Brukar inte kolla på bio.. Senaste filmen jag va på va SOR:SOKÅ och innan det va det.. hmm.. 28 dagar senare.. Blir typ 2-3filmer/år.. Redigerad 3 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 med två tjejer? sweet... när du säjer exakt är båda snygga och du är kär i en av dom då eller? Japp exakt så menar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Sweet Lycka till... Jag behöver det iallafall. det skulle vara strejk men den blev avblåst eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 troja suger ju stenhårt! bara bra när dom åker in med trojan horse ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Ska LUGNT se Alien versus Predator. Predator är så jävla rå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Ska se Troja om 3 timmar nu, den verkar smida! Redigerad 4 juni, 2004 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 troja suger ju stenhårt! bara bra när dom åker in med trojan horse ju sååå dålig tyckte inte jag att den va... men den va inte alls så bra som jag trodde... scenen där Akilles och hans men ror iland först utan de andra påminner ju om Saving Private Ryan (Omaha Beach) nån mer som tyckte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jupp... men nån varning måste man ju ha.... så man har nåt att skryta med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts