Jump to content

idiotiska saker

dempaboy
 Share

Recommended Posts

när man är förrkyld för att bli av med täpthet i näsan.. Dra in vatten genom näsan. Gör så jävla ont!! Har inte vågat testat än, men man märker ju så fort man badar ungefär.

gör jaj ämt bär ja är förkyld :)

humm..nå dumt..

ja kommer in på nå tokigt..

men ja hade peppar i näsan nån gång...

nös hela tiden

sen sprutade ja typ parfym i näsan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kom på några andra saker

• Flyttade inte mig när en tjej skulle åka polcka så jag råkade hänga med där (var 5 år) ^_^
  • Cyklade ner med min trampebil i en trappa två gånger (lite action ville jag ha, var 4-5 år) :)
  • Och sen förra sommaren gjorde jag magplask från 7,5 meter. Hela bad huset "oohhh" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dummaste saken jag gjort............. Kan ha varit då jag var mycket liten och fick för mig att det skulle vara kult att rulla ner för trappan ;) så jagb skred till verket- min tre år äldre syster fick ge fart så jag la mig ner och lät henne knuffa mig över kanten :D efter det såg jag nog ut nånting såhär :'( (fast tårarna sprutade ;)

:P:P

Redigerad av adde_as
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..

trodde jag kunde hoppa med min cykel när jag var typ 7år så jag drog rakt ut för ett 2meters stup som går rakt ner.. Kan meddela att jag hade cykeln på ryggen efteråt.. :'(

Ungefär i samma ålder så försökte jag cykla förbi min egen skugga (? :P ) på en parkering.. Slutade med att jag körde rätt in i brevbärarens bil och flög rätt in i bilens sida.. ;)

Vid 8-9års åldern så fick jag o en polare idén att vi skulle leka skogshuggare.. Vi tog varsin yxa och gick ut i skolgen och hög ner ett helt plantage.. :D

Samma vecka faktist så fick jag o en annan kompis den dumma idén att göra upp en lägereld mitt i skogen en varm sommardag.. :"> Va en jävla tur att min morsa kom och tog med oss hem..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en polare gick ut i skogen och fällde hur mkt stoora träd som hälst..

vid 14 år ålder drog jag och ett par polre upp på skoltaken och snuten tog oss för att vi lekte villt på taket..

jag har kört in moppen på affärn (ICA) fick sitta på förhör efter det..

slängt hur många cyklar som hälst från våning 16 i ett höghus..

stegrat över med moppen 3 gånger

skrivit i denna tråd :D ( :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på en till dum sak jag gjort :P . Det var när jag var 11 år så skulle var och en göra en middagsrätt till klassen(ett prov) på hemkunskapen . Jag bestämde mig att göra falukorv på ett lite speciellt sätt. Jag var inte särskilt bra i HK så först började korvarna brinna( ;) ). Sen skulle jag göra ett nytt försök. Då gick det bra att steka korvarna, men sen ville jag krydda till lite extra. Då fyllde jag korvarna med chili, salsasås och lite, lite Kalles Kaviar. Sen satte jag korvarna på ett fat och 2 personer började spy pga korvarna, och en fick ett allergianfall. Gissa vad jag fick för resultat på provet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farsan frågade nyss va de va för datum imorrn, kollade nere vid klockan i aktivitetsfältet, stod 31:a. Sa att de va den 32:a imorrn, märks att man é trött :P

Hahaha, påminner om något jag skulle kunna få för mig att göra. :P

Själv har jag gjort så mycket dumheter så det knappt går att skriva en tredjedel... *suck*

En liten ligist är jag allt. ;)

Som i trean då jag och en kompis var ute och röjde runt, då gick vi till ett hus och kollade runt lite. Dumma som vi var trodde vi det var ett öde hus, och ingen var där. Så vi tog oss in i källaren (inte helt försiktigt ;) ) och därinne så tog vi allt vi hittade och slängde ut i vattnet. Dessutom tog min polare en yxa vi hittade på golvet och högg av någon kabel. Sen kom det ner en kärring och kollade vad som lät, och ja... hon var inte glad.

Det är nog det absolut dummaste jag gjort. Andra skojigheter är väl panga ett antal rutor, bränt ner en skog, repat lacken på en sprillans ny Porsche (finns hundratals i Berga) o.s.v. Inte helt lagliga saker m.a.o. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det jag för tillfället kommer ihåg är:

jag och en snubbe tog i ettan sönder en målarfärgsburk (industrifärg) och hällde ut färgen på gatan. färgen satt kvar i typ 5 år ;)

en annan gång så hämtade jag och en annan snubbe (vi var rätt små) en plastpåse, pissade i den, och slängde upp den på cykelställets tak :P

en annan gång kastade jag sönder ett getingbo :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inte jag iaf :blink:

Näe, inte jag heller...kanske...

Nu kom jag f*n på en dum grej jag gjort en gång.

När jag gick i 3:an el 4:an så var jag och en kompis ute och cyklade(Min cykel saknade för övrigt bromsar)

Jag tror vi var på väg hem till honom när jag fick den lysande iden att gena genom en brant skogsbacke. Nämnde jag att min cykel saknade bromsar? Det slutade med att jag körde in i ett träd(Inget stort som tur va)och flög över styret.

En annan dum grej var när jag och en annan kompis eldade biblar(Som vi snott gratis)i tron om att vi var äkta satanister.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL,

De dummast jag gjort var nog i går när ja skulle hämta en grej i källaren och tänder lampan, kommer på att oj ja glömde stänga kylskåpet går tebax o gör det, går några steg trapan och sträcker mig efter lyset i ren vana fast ist så släckewr jag lampan och snubblar och rullar ner för hela trappan, fan va ont det gjorde :P:blink: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...