Jump to content

idiotiska saker

dempaboy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag och 3 andra polare hade softkrig så hade vi vunnit. Då stack min lagmedlem ut huvudet från ett fönster och då var jag 2 meter bredvid han(utanför fönstret). Då skrek han: "Victory!". Då (vilken idiot jag är) så sköt jag han i skallen(det var kolsvart ute, såg inte ett skit) och han föll ner, ut genom fönstret, från 2 meters höjd. Han fick lite ont i skallen han :teehee::wacko: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag och 3 andra polare hade softkrig så hade vi vunnit. Då stack min lagmedlem ut huvudet från ett fönster och då var jag 2 meter bredvid han(utanför fönstret). Då skrek han: "Victory!". Då (vilken idiot jag är) så sköt jag han i skallen(det var kolsvart ute, såg inte ett skit) och han föll ner, ut genom fönstret, från 2 meters höjd. Han fick lite ont i skallen han :teehee::wacko: .

LMAOOO

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort mer dumma saker än vad ni någonsin kommer att göra. PUNKT. :wacko:

Stoppat in en brandsläckare i munnen och dunkat allt vad jag hade på avtryckaren

Låst in en dagisfröken i en snickarbod, tog 4 timmar innan någon hörde honom.

Rymt ut på E4:an som femåring.

Glidit med galoonbyxor på snö uppe på åretoppen, 2 meter innan stupen fick far min tag på mig.

Badat kl 11 på natten i italien

Ställt mig framför en spårvagn då det kom en spårvagn, en snäll själ ryckte bort mig.

osv osv osv :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag lurade upp min farmor på en stoor sten när jag var mycket liten med hjälp av en stoor stege... sen välte jag stegen å sprang därifrån :) fast mon kom ner oskadd efter ett tag :teehee:

EDIT: har sniffat salt i näsan med sugrör på MackeDonkan (McDonalds) sved inte lite :wacko:

Redigerad av _GTA_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag lurade upp min farmor på en stoor sten när jag var mycket liten med hjälp av en stoor stege... sen välte jag stegen å sprang därifrån ^_^ fast mon kom ner oskadd efter ett tag :)

EDIT: har sniffat salt i näsan med sugrör på MackeDonkan (McDonalds) sved inte lite :)

Svider ju inte alls.. gjorde det senast i förrgår.. måste testa nu bara för det..

när man är förrkyld för att bli av med täpthet i näsan.. Dra in vatten genom näsan. Gör så jävla ont!! Har inte vågat testat än, men man märker ju så fort man badar ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...