dempaboy Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 förut kom det en fluga och satt sig på dator skärmen och jag min stora idoit försökte klicka bort den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Läste denna topic.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jag ramla´ neför 1 klätterställning när ja va lit´n. ja halka´ på nån isgrej å gjorde en bakåtvolt å landa på asfalt´n. aj va onte gjorde ja sa till en intervjuv me´ aftonbladet " ja ba snubbla´ paa isgrejjen å åkte ner på back´n " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 samma här, en liten mygga kom fram på skärmen , då försökte jag trycka på dens egenskaper... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Läste denna topic.... hehe, samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 När jag var 4 år ramlade jag ner i en vak med skridskorna på Kanske inte så idiotiskt men efter sa jag att jag trodde det var en gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 När jag och 3 andra polare hade softkrig så hade vi vunnit. Då stack min lagmedlem ut huvudet från ett fönster och då var jag 2 meter bredvid han(utanför fönstret). Då skrek han: "Victory!". Då (vilken idiot jag är) så sköt jag han i skallen(det var kolsvart ute, såg inte ett skit) och han föll ner, ut genom fönstret, från 2 meters höjd. Han fick lite ont i skallen han . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 När jag och 3 andra polare hade softkrig så hade vi vunnit. Då stack min lagmedlem ut huvudet från ett fönster och då var jag 2 meter bredvid han(utanför fönstret). Då skrek han: "Victory!". Då (vilken idiot jag är) så sköt jag han i skallen(det var kolsvart ute, såg inte ett skit) och han föll ner, ut genom fönstret, från 2 meters höjd. Han fick lite ont i skallen han . LMAOOO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har gjort mer dumma saker än vad ni någonsin kommer att göra. PUNKT. Stoppat in en brandsläckare i munnen och dunkat allt vad jag hade på avtryckaren Låst in en dagisfröken i en snickarbod, tog 4 timmar innan någon hörde honom. Rymt ut på E4:an som femåring. Glidit med galoonbyxor på snö uppe på åretoppen, 2 meter innan stupen fick far min tag på mig. Badat kl 11 på natten i italien Ställt mig framför en spårvagn då det kom en spårvagn, en snäll själ ryckte bort mig. osv osv osv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Låter mer som självmords försök Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) jag lurade upp min farmor på en stoor sten när jag var mycket liten med hjälp av en stoor stege... sen välte jag stegen å sprang därifrån fast mon kom ner oskadd efter ett tag EDIT: har sniffat salt i näsan med sugrör på MackeDonkan (McDonalds) sved inte lite Redigerad 31 maj, 2004 av _GTA_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 har sniffat salt i näsan med sugrör på MackeDonkan (McDonalds) sved inte lite Prova med surt hockeypulver då....svider ännu mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Prova med surt hockeypulver då....svider ännu mer haha, det tror jag säkert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) Prova med surt hockeypulver då....svider ännu mer memorys! Jag och en polare köpte flera stycken sånna där rör för femtiöre st, och sniffade upp dem, vi gjorde så varje dag typ i 5an och 6an Redigerad 31 maj, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Farsan frågade nyss va de va för datum imorrn, kollade nere vid klockan i aktivitetsfältet, stod 31:a. Sa att de va den 32:a imorrn, märks att man é trött Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Prova med surt hockeypulver då....svider ännu mer gjorde det förut nös ut feta snorloppan blandat med sånt pulver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 jag lurade upp min farmor på en stoor sten när jag var mycket liten med hjälp av en stoor stege... sen välte jag stegen å sprang därifrån fast mon kom ner oskadd efter ett tag EDIT: har sniffat salt i näsan med sugrör på MackeDonkan (McDonalds) sved inte lite Svider ju inte alls.. gjorde det senast i förrgår.. måste testa nu bara för det.. när man är förrkyld för att bli av med täpthet i näsan.. Dra in vatten genom näsan. Gör så jävla ont!! Har inte vågat testat än, men man märker ju så fort man badar ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 blandade ihop vitpeppar och nån riktigt stark chili och la ut en fin rand tog ett sugrör och tänkte bara sniffa upp lite grann men råka sniffa upp allting och j*vlar vad det brände i näsan i flera timmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Varför sniffar alla upp saker i näsan? Bara idiotiskt.. iofs handlar tråden om det . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag drog upp en tesked vitpeppar och det sved ska ni vete... och att man nös 27 ggr i rad var hur gött som helst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts