darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Själv tycker jag att det spelet ser lovande ut.... 60 vapen, 70 fordon och möjligheten att spränga allt (Det blir till och med tredimensionellla kratrar i marken då man kastar en granat) Vad tycker ni om det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 nästa battlefield? vet inte om det kommer likna allt för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Vaddå??? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Vaddå??? Varför inte??? nja, jag vet inte men inget spel kan ju likna battlefield. den dåliga bot AI'n och inget kan knäcka att flyga messersmitt BF 109 i 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 nja, jag vet inte men inget spel kan ju likna battlefield. den dåliga bot AI'n och inget kan knäcka att flyga messersmitt BF 109 i 1942 sant, och inget slår bfs sköna spelkänsla...!!! soldner är ganska kul, man kan göra sin egna lilla gubbe, köpa vapen ju mer man dödar(inte tk ). MEN, det slår inte bf, det går bara inte, bf for president, bf 4-ever... Vill bara framföra att jag älskar bf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 sant, och inget slår bfs sköna spelkänsla...!!! soldner är ganska kul, man kan göra sin egna lilla gubbe, köpa vapen ju mer man dödar(inte tk ). MEN, det slår inte bf, det går bara inte, bf for president, bf 4-ever... Vill bara framföra att jag älskar bf kung kul att flyga BF 109. kan bara inte sluta säga det. man kör battle of britain och är tyskarna. sen är det bara att jumpa in i en BF 109 och följa efter de stora bombplanen för botarna som är engelsmän följer alltid efter dom för att skjuta ner dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 sölder är "trögt" jämfört med BF. Söldner går mer på realis. De stora banorna kräver minst 30 pers för att vara bra, hade betan och max var 16 på servrarna. Bf är ju lite "pang på bara" och därför blir det snabbt roligt. Så nej, nästa battlefield blir battlefield 2, eller modern combat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Snacka om att ni va konservativa!!! Man har tänkt sig att Söldner efter hand ska få stöd för upp till 128 (!!!) spelare!!! Dessutom kan man ju spränga sönder allt!!! Marken, väggar, hus och allt annat man kan tänka sig!!! Jetflyg och militärhelikoptrar och en befälhavare är svårslaget. Och en del av fysiken ska göras om till the real thing. Jag gissar att ni har spelat demot.... eller en hack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) Snacka om att ni va konservativa!!! Man har tänkt sig att Söldner efter hand ska få stöd för upp till 128 (!!!) spelare!!! Dessutom kan man ju spränga sönder allt!!! Marken, väggar, hus och allt annat man kan tänka sig!!! Jetflyg och militärhelikoptrar och en befälhavare är svårslaget. Och en del av fysiken ska göras om till the real thing. Jag gissar att ni har spelat demot.... eller en hack 100 spelare i bf2 förstörbar miljö i bf2 Tanksen värkar vara i naturlig storlek jämfört med gubbarna Redigerad 31 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Söldner funkade inte ens förmig...alldelesförhöga sytemkrav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 100 spelare i bf2 förstörbar miljö i bf2 Tanksen värkar vara i naturlig storlek jämfört med gubbarna mjo, det komer äga sönder soldner. Och fysiken tar ju säkert far cry i ett nafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 möjligheten att spränga allt (Det blir till och med tredimensionellla kratrar i marken då man kastar en granat) du kanske borde länka till spelet.. sen med å sptänga allt är inte så nytt... fanns redan i RedFaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ta Glashouse i Red Faction, gör en grotta! =) Jag gjorde en aslång grotta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Söldner, Är det ett svenskt spel eller? Tänkte på "Ö"et.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Söldner, Är det ett svenskt spel eller? Tänkte på "Ö"et.. Tror det är tänkt att vara ett tyskt Ö eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Tror det är tänkt att vara ett tyskt Ö eller något liknande Okej! lät lite svenskt men det finns ju iofs fler länder som använder Ö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Okej! lät lite svenskt men det finns ju iofs fler länder som använder Ö.. Såg just nu att "Söldner" på tyska betydde "Legosoldat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Såg just nu att "Söldner" på tyska betydde "Legosoldat" HAhah va?? LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Söldner e tyskt. de e i alla fall den uppfattningen jag har fått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag tycker söldner värkar bra men Nätverks kodningen i betan var ingen höjdare direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts