SuXx Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 För att R* gillar att placera eastereggs i sina spel. Jag vet.. har märkt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ni vet väl att San Andreas kommere vara så stort att det till och med finns stora kloaker under städerna. Detta är bara ett ryckte jag själv hittat på. Det låter ju rimmligt, jag menar R* säger själv att staden kommer bli stor. Och nya saker kommer med. Då är det klart att kloaker kommer! Jag lovar! LOL! Det var ju skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 På tal om easter ägg..det ska finnas ett sådant i vice city...men vart hittar man det..och är det nån som har sett den där stört sköna skylten i GTA 3 där det står You weren´t suppose to be able to get here you know.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 På tal om easter ägg..det ska finnas ett sådant i vice city...men vart hittar man det..och är det nån som har sett den där stört sköna skylten i GTA 3 där det står You weren´t suppose to be able to get here you know.. Vid nyhetshelekoptern. Man hoppar in i ett fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Tack ska du ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Hur får ni upp bilderna till vänster och under texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) Ni vet väl att San Andreas kommere vara så stort att det till och med finns stora kloaker under städerna. Detta är bara ett ryckte jag själv hittat på. Det låter ju rimmligt, jag menar R* säger själv att staden kommer bli stor. Och nya saker kommer med. Då är det klart att kloaker kommer! Jag lovar! LOL! Det var ju skit kul. Eller hur, vad roligt att hitta på egna rykten.. Redigerad 31 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Hur får ni upp bilderna till vänster och under texten? Edit Avatar och Signature settings i my controls. Du måste ladda upp bilderna du vill ha som avatar och signatur på en uppladdningssida. Här är en: Uppladdningssida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 På tal om easter ägg..det ska finnas ett sådant i vice city...men vart hittar man det..och är det nån som har sett den där stört sköna skylten i GTA 3 där det står You weren´t suppose to be able to get here you know.. Dom flesta "easter eggs" i GTA 3 och VC är desvärre svåra att se...men dom går att höra om man har lust att lyssna genom radiokanalerna... LOL...höra påskägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Partar ni om "gömda paket" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 näe... men det stog ju i en tidning eller vad det var att det skulle finns massa kul att se mellan städerna.. inte för jag vet om det är sant eller om det räknas som påskägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 D har nte me denna topicen att göra men nte lönt att starta en ny för d! Ja undrar hur ni gör så att när man Quotar, står det till höger om "Quote", vem d e man quotar! hur gör ni d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 D har nte me denna topicen att göra men nte lönt att starta en ny för d! Ja undrar hur ni gör så att när man Quotar, står det till höger om "Quote", vem d e man quotar! hur gör ni d? Klickar på överst till höger på den post man vill quota. Om man vill Quota fler inlägg så i samma post måste man dock skriva in lite stuff efter [ Quote ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Klickar på överst till höger på den post man vill quota. Om man vill Quota fler inlägg så i samma post måste man dock skriva in lite stuff efter [ Quote ] Ah sjyst! tackar! Det såg ja nte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Quote betyder citat. Man citerar. Det finns inget som heter "att quota". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Quote betyder citat. Man citerar. Det finns inget som heter "att quota". Ehh...okej...försöker du dumförklara mig eller är det du som lite bakom flötet? Såklart att man kan skriva Quota...det är ett Engelskt ord böjt på Svenska. Precis som många andra ord man brukar använda sig av på forum. Det kvittar väl om det inte finns i ordboken. Aja, LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Ah sjyst! tackar! Det såg ja nte! mycket sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Ehh...okej...försöker du dumförklara mig eller är det du som lite bakom flötet? Såklart att man kan skriva Quota...det är ett Engelskt ord böjt på Svenska. Precis som många andra ord man brukar använda sig av på forum. Det kvittar väl om det inte finns i ordboken. Aja, LOL! Waita, deleta, savea, quota, cutta, playa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Waita, deleta, savea, quota, cutta, playa exactly vad jag meantade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts