JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Som ni säkert vet kommer man få köra igenom området mellan städerna. Där ska det finnas öken, berg, vatten och annat, men enligt rykten ska det också finnas några easter eggs där, väl dolda. Vad kul det vore om det är sant, springa igenom öknen och leta efter hemliga saker. Och eftersom man kan simma kanske det finns något på botten av en sjö eller flod man kan hitta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ja längtar så min mage pirrar i sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Och eftersom man kan simma kanske det finns något på botten av en sjö eller flod man kan hitta! Då skulle man kunna ha nytta utav min idé att kunna dyka med dykutrustning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Lyssna inte allt för mycket på den här killen. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=14483&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Lyssna inte allt för mycket på den här killen. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=14483&st=0 Håller du koll på mig? Jag känner mig hedrad! Jag skrev tydligt att det var ett rykte, jag skrev ingenting om att jag varken visste eller trodde att det var sant. Men det med easter eggs mellan städerna verkar väldigt rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Håller du koll på mig? Jag känner mig hedrad! Jag skrev tydligt att det var ett rykte, jag skrev ingenting om att jag varken visste eller trodde att det var sant. Men det med easter eggs mellan städerna verkar väldigt rimligt. Och varför verkar det rimligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 ja d undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Han gillar väl att sprida rykten! Kan vara ganska kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 var får du alla dina rykten ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Man ska nog skriva när man verkligen vet något men okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Men tänk efter lite, det är ju perfekt att gömma easter eggs på sånna ställen! Och ja, jag gillar att sårida rykten om nya spel, dela med mig av vad jag hör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Och ja, jag gillar att sprida rykten om nya spel, delar med mig av vad jag hittar på. Förstod väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Förstod väl det. Det skrev jag inte! Och jag hittar inte på! OK, jag hittade på det första, men easte egg grejen hittade jag inte på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Det skrev jag inte! Och jag hittar inte på! OK, jag hittade på det första, men easte egg grejen hittade jag inte på! jaså, hittade du bara på det med slutet av SA tror dig nu, för annars skulle du inte skrivit så, men det var ganska onödigt av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 pinsamt att hitta på egna rykten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 pinsamt att hitta på egna rykten? Nej, jätte roligt! Jag har gjort det i flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Nej, jätte roligt! Jag har gjort det i flera år. LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har spridit rykten om Duke Nukem Forever, Half-Life2, Doom3, Return to Castle Wolfenstein m.m. Det är hur kul som hellst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Och varför verkar det rimligt då? För att R* gillar att placera eastereggs i sina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 För att R* gillar att placera eastereggs i sina spel. Vilket spelbolag gör inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts