DanjO Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) jag är på uppdrag 3 på den här film studion. Man ska ha med sig en kamera. så ska Candy Suxx "visa" vägen någonstans. så finns det en heliktopter brevid om man behöver åka. Asså jag fattar inte! hon ska visa vägen typ och hon går bara efter en ... snälla hjälp mig så fort så möjligt tack i förhand Redigerad 30 maj, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jag är på uppdrag 3 på den här film studion. Man ska ha med sig en kamera. så ska Candy Suxx "visa" vägen någonstans. så finns det en heliktopter brevid om man behöver åka. Asså jag fattar inte! hon ska visa vägen typ och hon går bara efter en ... snälla hjälp mig så fort så möjligt tack i förhand kan du beskriva mer tack jag fattar inget av beskrivningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 KOlla tips 40 i små tips topicen, jag har skrivit ett bra tips till det uppdraget! men du ska ta kort på henne när hon är med en kille.. men kolla mitt tips så klarar du det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 KOlla tips 40 i små tips topicen, jag har skrivit ett bra tips till det uppdraget! men du ska ta kort på henne när hon är med en kille.. men kolla mitt tips så klarar du det! jaha det Det är lätt bara att ha en helicopter parkerad utanför filmstudion och hoppa in i den när Suxxx kommer och följa efter limmon och sedan flyga upp på ett tak mot byggnaden hon går in i och ta fram kameran och knäppa på och sen när man får poliserna efter sej tar man helicoptern igen och sticker tillbaka till filmstudion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 ja nu fattar jag var som var problemet! jag skulle göra dom till hjärndöda zombies på motorcykeln. så då skrev jag "fannytmagnet" så man blir attraherande. senare gick jag och fick uppdraget. då hade jag ju fusket på så hon följde efter mig eftersom jag var snygg.. nu har jag klarat det och uppdraget efter. det är jäkligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts