bodysnatcher Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Tja, är det någon här som vet var man kan skaffa snyggt neon att ha till bilarna i VC, jag råkade ersätta "shad_car" filen med ett as fult neon och vill ha ett snyggare, nån som vet vart jag kan skaffa det? Tack på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 www.gta3.net typ.. men kan man få de bara på en speciel bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 www.gta3.net typ.. men kan man få de bara på en speciel bil? nej man måste ha det på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Håller med. Neonljus e snyggt. Men jag tycker inte att det passar på allt. Typ lastbliar, vans och pickups ser det fjantigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Borde väll gå att fixa i main? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Kanske man kan göra neonljusen som "skidor" som hänger under bilen på nåt osynligt precis ovan marken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 smart ide.. ! men då kommer dom att hänga kvar i luften så nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts