Mawe Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Om här e några av alla dessa inbitna GTA-freaks som kollade på O.C på kanal 5 i torsdags kanske lade märke till att Seth hade en liten plansh med R* logga på... svart o allt.. lite nice.. SÅN vill jag oxå ha.. hehe haderajan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Haha, Rockstar gör smygreklam i en tv-såpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Om här e några av alla dessa inbitna GTA-freaks som kollade på O.C på kanal 5 i torsdags kanske lade märke till att Seth hade en liten plansh med R* logga på... svart o allt.. lite nice.. SÅN vill jag oxå ha.. hehe haderajan jag la oxå märke till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 haha spam-varning? Du behöver inte dra upp en halvgammal tråd för att säga haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 VILKEN TV SÅPA??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 VILKEN TV SÅPA??? Ett Program På Kanal 5 som heter O.C.. Ja Såg det i Förrgår Men Då va la de repris..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag har sett en R* poster på Scary Movie 2(skit rolig film, jag rekomenderar den om du inte har sett) i början när dom har tattueringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ja har bara sett O.C i 30 sekunder och under dessa 30 sekunder så såg ja osså R* loggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts