Patrik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kan nån skicka ett savegame där ni just har klarat big'n'neiny? ni ska inte ha klarat bomb da base.. nån schysst som vill göra det? jag blir gaalen på de missionet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 skulle också behöva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 lungt för mig, har klarat nu (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Ja har aldrig klarat rejset. De e helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Ja har aldrig klarat rejset. De e helt omöjligt. GTA3 kanske är för svårt för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Menar du det där racet som el burro angagerrar? har du klarat allt annat är det rätt svårt, för du skjuter alla på en. men jag klarade det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Ja har aldrig klarat rejset. De e helt omöjligt. om du klarade det hur kan det då vara omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts