the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Han är 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 tycker att japanska är ett jävligt grymt språk, men kommer nog aldrig ha tid (eller ork) att lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 tycker att japanska är ett jävligt grymt språk, men kommer nog aldrig ha tid (eller ork) att lära mig 0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 tycker att japanska är ett jävligt grymt språk, men kommer nog aldrig ha tid (eller ork) att lära mig Håller med på det där, men jag ska nog försöka lära mig något iaf, kanske köpa någon nybörjarbok eller något sånt, så att man kan något. (finns bara ganska dåligt med såna böcker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 japaner låter så ansträngt när dom pratar, som dom är arga och upphätsade hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 jagv ill inte bo i japoan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 är du full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 är du full? Ja, jag erkänner. Jag var lite full igår . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts