saffecool Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Detta är tråden om japanska. Snacka Japanska filmer, serier, om språket och med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 För mig räcker det att kunna Svenska och Engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 För mig räcker det att kunna Svenska och Engelska... w0rd+ spanska, men det hade varit skit kul att kunna japanska! Kariya är halv japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 w0rd+ spanska, men det hade varit skit kul att kunna japanska! Kariya är halv japan Du kanske borde säga Paul Kariya, annars så kanske folk tror att det är du som är halv-japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 hehe kan nån översätta denna text ( det som ä inom "" ska inte översättas): (maru) nyu^su "ANA" no atarashi i pokemonjietto ( pikachuujanbo ) dai happyou ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Antagligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hehe kan nån översätta denna text ( det som ä inom "" ska inte översättas): (maru) nyu^su "ANA" no atarashi i pokemonjietto ( pikachuujanbo ) dai happyou ! nått me pokémon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 nått me pokémon... ja, det ser så ut.. Även avataren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 japanska är tråkigt! svårt o lära sig... flera tusentals tecken att hålla reda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 japanska är tråkigt! svårt o lära sig... flera tusentals tecken att hålla reda på Håller med till 100%!!! Jag tänker inte ens försöka lära mig det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Själv ska jag nog plugga det sen. Bättre språk än spanska I de spansktalande länderna händer ingenting. Tycker att dom sydamerikanska puckona ska lära sig engelska. Kul med japanska, man behöver inte lära sig verb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hehe kan nån översätta denna text ( det som ä inom "" ska inte översättas): (maru) nyu^su "ANA" no atarashi i pokemonjietto ( pikachuujanbo ) dai happyou ! Visst: Pokemon! Jag måste fånga dem alla! Pokémon! Ja pokémon! (och-pikkachu!)! Du är glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Visst: Pokemon! Jag måste fånga dem alla! Pokémon! Ja pokémon! (och-pikkachu!)! Du är glad! LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 LOL. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hmmm, nästa månad (Om några dagar alltså.) kommer mina nya grannar som är Japaner.... dock kan dom bara prata Engelska och Japanska?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hmmm, nästa månad (Om några dagar alltså.) kommer mina nya grannar som är Japaner.... dock kan dom bara prata Engelska och Japanska?! Coolt! Hälsa från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Visst: Pokemon! Jag måste fånga dem alla! Pokémon! Ja pokémon! (och-pikkachu!)! Du är glad! Jätte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jätte kul http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14507 Och ja faktiskt, rätt så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jaha så du är en av dom som inte vet hur gammal jag är okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag vet! men berätta för dom då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts