SuXeS Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Hej! Jag har gjort en alldeles egen stuntfilm på lite mer ön 3 minuter. Undrar ifall det är något ni skulle kunna lägga upp den nånstans så att fler kan få se den. Tycker den är ricktigt frän. Jag har inte någon sajt som jag själv kan lägga upp den på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Hur stor är den...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXeS Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 138 mb, för stort eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Huu! Är inte admin, men det är väldigt mycket MB. Kanske gör den i ett annat format. Vi måste ju inte se den i bästa kvalitè eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXeS Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har packat ner den nu, den ligger på 127 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Men herregud, den borde ligga vid 30-50 mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Eller mindre. Importera den till Movie Maker och lägg till musik och sånt också, sen färdigställer du den precis så stor du vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Hmm.. Hans namn påminner lite mycket om mitt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXeS Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vad fan e nu detta, håller med om att den borde ligga på typ 30-50. Jag packade ner den med winrar. Och den miskade typ 10 mb i storlek... Nåt e fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har packat ner den nu, den ligger på 127 mb Jag har en stunt film på 3.38 minuter och den är 19.6 mb stor så du har nog gjort fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vad fan e nu detta, håller med om att den borde ligga på typ 30-50. Jag packade ner den med winrar. Och den miskade typ 10 mb i storlek... Nåt e fel Ladda ner Windows Movie Maker och fixa den där, då bör MB minska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag har en stunt film på 3.38 minuter och den är 19.6 mb stor så du har nog gjort fel... kan du lägga up den morfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Kanske en månadens film-funktion på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 kan du lägga up den morfar? Jag vet inte hur jag ska lägga upp den men jag tror den här länken funkar Tack till Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Nix, den funkar inte. Inte för mig iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Nix, den funkar inte. Inte för mig iallafall... Då är det något fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Nix, den funkar inte. Inte för mig iallafall... inte mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Importera den i VirtualDub och komprimera, googla på VirtualDub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts