Wild_hawk Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) När man blir "busted" av polisen så vill jag inte att man ska starta utan för polistationen, jag vill att man ska starta upp i en fängelse cell, där man får sitta en viss tid kanske 3 dagar i spelet eller något sånt (fler dagar desto grövre brott) Eller så kan man rymma från fängelset, men detta är mycket svårt och mislyckas man så får man sitta dubbelt så många dagar som man skulle fått innan, och hur ska man kunna rymma? Jo det ska finnas massa olika sätt att rymma på Som att man stryper en vakt i fängelset med ett snöre eller en kväver med en plastpåse utan att något vittne ser det och tar sedan hans nycklar. Ett annat sätt är att man ska kunna smita igenom att muta någon polis med pengar, men det ska va som en random grej, att ibland tar de i mot mutan även om den är väldigt liten och ibland tar de inte i mot den. Sen vill jag att man ska kunna knyta kontakter i fängelset, göra fängelse uppdrag åt fångar, som att döda någon i fängelset utan att bli uptäckt osv. Vad säger ni? Skulle det här funka? Redigerad 29 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ja, fast de tror jag inte de kommer med. För dålig AI kommer dem att ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Tråkigt det skulle bli om man inte lyckas rymma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Man skulle ju nästan skita i spelet om man inte lyckades rymma då 3 "dagar" blir för länge att bara sitta och vänta. Dock så kan man ju lämna spelet på och gå och göra något annat. Men då kanske ett syskon vill ha PS2/datorn, så det skulle nog inte fungera så bra. Redigerad 29 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Man skulle ju nästan skita i spelet om man inte lyckades rymma då 3 "dagar" blir för länge att bara sitta och vänta. Dock så kan man ju lämna spelet på och gå och göra något annat. Men då kanske ett syskon vill ha PS2/datorn, så det skulle nog inte fungera så bra. Det är ju liksom bara fortsätta att försöka rymma eller göra uppdrag i fängelset av andra fångar. Jag menade att det skulle finnas massor att göra i fängelset Redigerad 29 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 om man nu skulle bli instängd så skulle man nog bara loada om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 R* kanske har gjort som Bethesta Softorks, skaparen av Morrowind, att när man kommer ut ur fängelset har man förlorat lite styrka och andra "skills" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 När man blir "busted" av polisen så vill jag inte att man ska starta utan för polistationen, jag vill att man ska starta upp i en fängelse cell, där man får sitta en viss tid kanske 3 dagar i spelet eller något sånt (fler dagar desto grövre brott) Eller så kan man rymma från fängelset, men detta är mycket svårt och mislyckas man så får man sitta dubbelt så många dagar som man skulle fått innan, och hur ska man kunna rymma? Jo det ska finnas massa olika sätt att rymma på Som att man stryper en vakt i fängelset med ett snöre eller en kväver med en plastpåse utan att något vittne ser det och tar sedan hans nycklar. Ett annat sätt är att man ska kunna smita igenom att muta någon polis med pengar, men det ska va som en random grej, att ibland tar de i mot mutan även om den är väldigt liten och ibland tar de inte i mot den. Sen vill jag att man ska kunna knyta kontakter i fängelset, göra fängelse uppdrag åt fångar, som att döda någon i fängelset utan att bli uptäckt osv. Vad säger ni? Skulle det här funka? låter mer som "Hitman goes bad" eller, Thief deadly shadows helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det är ju liksom bara fortsätta att försöka rymma eller göra uppdrag i fängelset av andra fångar. Jag menade att det skulle finnas massor att göra i fängelset Aha, på så sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 När man blir "busted" av polisen så vill jag inte att man ska starta utan för polistationen, jag vill att man ska starta upp i en fängelse cell, där man får sitta en viss tid kanske 3 dagar i spelet eller något sånt (fler dagar desto grövre brott) Eller så kan man rymma från fängelset, men detta är mycket svårt och mislyckas man så får man sitta dubbelt så många dagar som man skulle fått innan, och hur ska man kunna rymma? Jo det ska finnas massa olika sätt att rymma på Som att man stryper en vakt i fängelset med ett snöre eller en kväver med en plastpåse utan att något vittne ser det och tar sedan hans nycklar. Ett annat sätt är att man ska kunna smita igenom att muta någon polis med pengar, men det ska va som en random grej, att ibland tar de i mot mutan även om den är väldigt liten och ibland tar de inte i mot den. Sen vill jag att man ska kunna knyta kontakter i fängelset, göra fängelse uppdrag åt fångar, som att döda någon i fängelset utan att bli uptäckt osv. Vad säger ni? Skulle det här funka? d e en skitbra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Så är det i Postal2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Postal2? va gör man egentligen i d spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Postal2? va gör man egentligen i d spelet? Man särar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Postal2? va gör man egentligen i d spelet? Man köper mjölk och andra inteligenta saker. Hel sjukt. Fick inte ha kvar de för mamma o pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Man köper mjölk och andra inteligenta saker. Hel sjukt. Fick inte ha kvar de för mamma o pappa. e det så rått har inte äns testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 de skulle vara rätt segt om typ får sitta 10 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Man köper mjölk och andra inteligenta saker. Hel sjukt. Fick inte ha kvar de för mamma o pappa. nä men exakt vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 nä men exakt vad gör man? man går runt och dödar människor med spadar, saxar och annat. Man kan också tända eld på människor och sånt får poäng om man dödar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 man går runt och dödar människor med spadar, saxar och annat. Man kan också tända eld på människor och sånt får poäng om man dödar tror jag. låter skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Skoj?? Ush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts