GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Är det någon som vet om den här spaden har en egen .dff eller om den är en del av huset? Om den har en egen, vad heter den i gta3.img? Redigerad 29 maj, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Antagligen har det INTE en egen dff i arkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Antagligen har det INTE en egen dff i arkivet. Okej, vad synd. Annars hade jag ett litet projekt på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Okej, vad synd. Annars hade jag ett litet projekt på gång. Haha, tänkte du göra spaden till ett vapen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Haha, tänkte du göra spaden till ett vapen eller? Mja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 den spaden e ju ful... gör en snyggare i zmodeler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 haha men det hade ju varit grymt! men när vi väl är inne på dff filer, vet nån vad "sand bottnen" heter i gta.img? asså sanden under vattnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 ^Metanolic^: Jag löd ditt råd och har suttit hela kvällen iZModeler! Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Första in-game bilden! Konstigt nog försvann ikonen till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Första in-game bilden! Konstigt nog försvann ikonen till den. det ser ut som du har bytt ut den mot händerna byt ut den mot slagträt i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Nix, jag bytte ut den mot katanan. Vad tycker ni, ska jag lägga upp den på GTAMods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Nix, jag bytte ut den mot katanan. Vad tycker ni, ska jag lägga upp den på GTAMods? Ja! as fräck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Cool, men fixa till texturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Lustigt. Jag har också börjat på ett nytt vapen! En yxa! Har alltid saknat en yxa i GTA3/VC, men snart finns det en. Ska bara texturera först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Lustigt. Jag har också börjat på ett nytt vapen! En yxa! Har alltid saknat en yxa i GTA3/VC, men snart finns det en. Ska bara texturera först! grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Fattar inte vad som är kul med spade. En katana är ju vass. Tror du att man kan hugga ner folk med en spade så att bloded sprutar??? Man snarare dör av att skallbenet krossas och benflisor flyger ner i hjärnan eller att revben går av och punkterar lungorna... Blodmängden blir mindre än om man hugger ner nån med ett skarpt objekt, dvs katana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Vill någon vara jättesnäll och ladda up MISC.TXD till GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts