Haggard Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Inatt drömde jag att jag hade köpt GTA:SA och satt och kollade på intro-filmen som visar vilka som gjort spelet osv. Så i slutet av filmen ser man huvudkaraktären Carl Johnson köra i en ferrari in i en lyktstolpe, då flyger en flagga ner som det står...Hultan på som att Hultenius här på GTAsajten skulle vara en viktig figur i spelet. (ganska rolig tanke ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jepp, drömmar kan verkligen bli knepiga ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 har ja fan oxå drömt om SA! nte samma händelse som du men om SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag har drömt om att det var värsta aliens i GTA San Andreas, svinläbbig dröm...vaknade upp kallsvettig! Har drömt något mer också, det var i samma veva som releasen på dom första screenshotsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag har inte drömt om Sa vad jag kommer ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 shit, jag drömde senaste en så skum dröm, jag satt vid datorn och så bestämde jag mig för att se om de kommit nå nya nyheter om san andreas, då när jag går in så är det en ny nyhet, som var typ: Det har kommit nya fakta och bilder om San andreas på gta 1's hemsida, och så vaknade jag blev värsta besviken när jag gick in på gtasajten och kom på att de bara var en dröm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 JAg har också drömt om GTA SA i natt, Lite skumt att alla verkar drömma om det, men iallafall så var kartan precis som i Supermario 3 till SNES fast mycket dtörre på något konstig sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 har inte drömt nånting om SA men så drömmer jag ju så sällan också -nätterna blir nästan tråkiga :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag drömmer bara om jag vaknar och somnar om igen, och då drömmer jag alltid att regeringen är ute efter mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 har inte drömt nånting om SA men så drömmer jag ju så sällan också -nätterna blir nästan tråkiga :'( Du drömmer varje natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Drömde att jag gick ut ur en munkbar (den på screenshotet). Och sen presic när jag gick ut så kom det en massa typ blåa magiska ringar runt mig, sen efter 5 sekunder typ blev jag assfet ( som på bilden ), men jag blev bara fetare och fetare, altså, riktigt jävla fantastiskt hemskt fet, sen sprängdes jag och jag vaknade...WIERD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) Ja drömde att de va kor istelle för granater, o sånt. Ganska wierd. Redigerad 30 maj, 2004 av Moddaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Du drömmer varje natt. hur kommer det då sej att jag inte märker nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hur kommer det då sej att jag inte märker nånting "Prooven materials shows that one dreams at every rest but in 65% of all cases, they´ve forgotten about the dreams story and whereabouts when they wake up" ---ASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Här om dagen drömmde jag om VC. att jag var körde plis och var efter en kille i en bil, lyckades döda han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag kommer typ aldrig ihåg vad jag drömt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Du drömmer varje natt. Inte ett dugg sant, det är bevisat att ju äldre man bli desto mindra drömmer man. Vissa nätter drömmer man inte alls! Som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jo du drömmer visst..flera gånger per natt..du kommer bara ihåg den senaste, men inte alltid du kommer ihåg den heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Precis man kommer bara inte ihåg drömmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts