LunCh Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jo men dom gör jag också Jag håller på med: Kyrkan 3 Kronor huset T23 Hotrod Konvertering av porsche 944 Hus med Pool och Garage En motor (ingår i t23:an) Fälgar En draggster Bobcat En ö med en grotta 8st ork vad jobbigt jag gör Island Cafe ICA OK Q8 Pickup admiral och jag tycker det är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ork vad jobbigt jag gör Island Cafe ICA OK Q8 Pickup admiral och jag tycker det är jobbigt pickup admiral? f*n va grymt! hur ska den se ut? en screen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 :'( Nu har jag skit trist vill fortsätta på alla modds :'( :'( Snart blir det översvämming här (gråter) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Ursäkta att jag drar upp den men jag har börjat på en ny hotrod och tyckte att det var onödigt att skapa en ny jag undrar hur man kan göra en inredning på ett snyggt sätt sen undrar jag vad man skulle kunna göra för typ av fälgar (visa gärna bild) ps har ni flera bleprints blir jag glad har bara en som ni ser haha.. såg att rodden redan var uppe i 997 faces och då är inte inredningen gjord¨ EDIT: gillade min fina chrome Redigerad 27 juni, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Kromen ser ut som halv konstig ut, men den är bra modelerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Kromen ser ut som halv konstig ut, men den är bra modelerad hehe jo satte bara på någon chrome bild så har ser den ut utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Ursäkta att jag drar upp den men jag har börjat på en ny hotrod och tyckte att det var onödigt att skapa en ny jag undrar hur man kan göra en inredning på ett snyggt sätt sen undrar jag vad man skulle kunna göra för typ av fälgar (visa gärna bild) ps har ni flera bleprints blir jag glad har bara en som ni ser haha.. såg att rodden redan var uppe i 997 faces och då är inte inredningen gjord¨ EDIT: gillade min fina chrome grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts