LasseMannen Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Eftersom det var första gången jag använde Zmodeler så tänkte jag göra en liten enkel mod, det blev ett par fenor på Oceanic. MEN texturerna är helt muppade! Vad har jag gjort fel? http://www.ipsource.net/~matte/uploader/filer/lars/FEL.jpg Screenshot på f*nskapet Lite mer frågor jag kom på medans jag skrev: -Hur får jag fenorna i samma färg som resten av bakdelen? -Hur får man in texturen i UVmapper rutan i Zmodeler? Redigerad 29 maj, 2004 av LasseMannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag kan vet vad du har gjort fel när man moddar så ska man skapa en mapp tex virgo sen så lägger man virgo.dff och virgo.txd där och packar up txd filen till 'normal tga' eller 'flipped tga' och sen startar zmod och öppnar dff filen då ska alla texturer vara rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har haft exakt samma problem när jag skulle göra om Bobcaten på GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LasseMannen Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Tusen tack Copstar!!! Gjorde som du sa och allt funkar nu. Tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 kan du ladda upp modden? den var grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Kan vi få se en bild på Oceanicen nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LasseMannen Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 skribb: håller på med lite annat med oceanicen och har tyvärr tappat bort denna modden Nawid: se ovan NU har jag lyckats få ett nytt fel . När jag försöker exportera filer så kommer det upp en ruta som det står "Error importing/exporting file: Can not open the specified file. Possible caused by: invalid file attributes or share violation." Vad gör jag för fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 skribb: håller på med lite annat med oceanicen och har tyvärr tappat bort denna modden Nawid: se ovan NU har jag lyckats få ett nytt fel . När jag försöker exportera filer så kommer det upp en ruta som det står "Error importing/exporting file: Can not open the specified file. Possible caused by: invalid file attributes or share violation." Vad gör jag för fel nu? när du exporterar så måste du spara som .dff men namnet på modellen måste också vara namn.DFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LasseMannen Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Tackar, tackar Graul! Äntligen kan man börja modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts