Jump to content

Vad har jag gjort fel?

LasseMannen
 Share

Recommended Posts

Eftersom det var första gången jag använde Zmodeler så tänkte jag göra en liten enkel mod, det blev ett par fenor på Oceanic. MEN texturerna är helt muppade! Vad har jag gjort fel?

Screenshot på f*nskapet

Lite mer frågor jag kom på medans jag skrev:

-Hur får jag fenorna i samma färg som resten av bakdelen?

-Hur får man in texturen i UVmapper rutan i Zmodeler?

Redigerad av LasseMannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skribb: håller på med lite annat med oceanicen och har tyvärr tappat bort denna modden :)

Nawid: se ovan

NU har jag lyckats få ett nytt fel :). När jag försöker exportera filer så kommer det upp en ruta som det står "Error importing/exporting file: Can not open the specified file. Possible caused by: invalid file attributes or share violation."

Vad gör jag för fel nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skribb: håller på med lite annat med oceanicen och har tyvärr tappat bort denna modden :D

Nawid: se ovan

NU har jag lyckats få ett nytt fel :P. När jag försöker exportera filer så kommer det upp en ruta som det står "Error importing/exporting file: Can not open the specified file. Possible caused by: invalid file attributes or share violation."

Vad gör jag för fel nu?

när du exporterar så måste du spara som .dff men namnet på modellen måste också vara namn.DFF

Länk till kommentar
Dela på andra sidor