deadnight Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Vet nån hur man fäller ner båten i vattnet på uppdraget fastest boat i vice city? dörrn in till lagret är stängd (den stora porten hur faan kommer man in har traskat runt det där jävla båtskjulet nu åyskilliga gånger börjar att bli lite frustrerande hoppas att nån kan hjälpa mig på mitt första ställe jag fastnat i ett hittils perfekt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag är också på det uppdraget och jag hittade en "rosa ring" i båtskjulet men jag dog innan jag kom dit Nåja, det var bara första försöket, nu ska jag dit igen och nu ska dom få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 jag kommer inte ens in i skjulet måste man göra nåt speciellt för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag klarade det nu Se till att du verkligen är på uppdraget för båtskjulet ska vara öppet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Det uppdraget var ju skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 jag är på uppdraget men stora dörren är stängd utom en liten springa längst ner har prövat flera gånger är det nåt speciellt man måste göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 jag är på uppdraget men stora dörren är stängd utom en liten springa längst ner har prövat flera gånger är det nåt speciellt man måste göra eller? skumt... du kanske måste se filmklippet där man ser att båten är upphängd.. Vart kommer du ifrån när du gör uppdraget igentligen? Jag kom från fastlandet via bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 från diaz hus går jag ut till vägen och går vänster åker över bron svänger ner vänster till hamnen går u rbilen tar ett uzi som ligger vid ett hus på andra sidan vägen går över vägen skjuter allt folkutanför går fram till den stora porten som är utmothavet ser video snuten ser att det är två springor där sänkningarna i uppfarten är så jag ser skorna på de där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 är det nåt vist klockslag porten ska öppnas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 ingen som vet hur jag ska låsa upp dörrarna?? ingen som haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag gjorde en sökning på GTAForums.com och fann dessa trådar: http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...hl=fastest+boat http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...hl=fastest+boat Om inget annat fungerar så testa med att starta ett nytt game... Om du har fuskat och sparat så skriv det! I så fall, vilka fusk har du använt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 (redigerad) inget fusk sånt sysslar inte jag med om man inte ska ut och röja på stan med lite vapen har dock inte gjort det ivc. faan läste på en av de länkarna jag fick och jag får antagligen starta om spelet och köra allt från början faan Redigerad 9 november, 2002 av deadnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Förstår att du e arg ...men du har spelet IaF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 startade om skiten och nu funkade det jävla kneppigt men jag är inte den enda som har drabbats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Skumt, men tur att det fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts