lulle Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag hoppas verkligen att grafiken kommer att bli bättre. TEX att fälgarna kommer ungefär se ut så som på GTA Vc på Xbox på även playstation 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ja, den blir nog bättre, men inte jätte-kraftigt förbättrad, men lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Ja, om man tittar på de föregående spelen så borde den ju bli bättre. GTA 2 var bättre än GTA, GTA 3 var bättre än GTA2 osv. Redigerad 29 maj, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 var väl RÄTT mycket skillnad på gtaII och III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 var väl RÄTT mycket skillnad på gtaII och III? jo de kan man säga det var du där dom gick över till 3D grafik från 2D grafik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) ...men inte så stora steg mellan GTAIII och VC, så det kommer nog bli samma "klyfta" mellan VC och SA...eller? Det är ju trots allt samma grafikmotor... Men nog kommer det bli snyggare alltid! Redigerad 29 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag blir nöjd med grafiken om de använder sig av Pixel Shading vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag hoppas att de förlänger "Draw Distance". Eller inte "Draw Distance" men detaljerna på sakerpå avstånd. Båtar ute på vattnet ser ju ut som feta klossar, för att inte tala om byggnader. Ser rent ut sagt förj**ligt ut... Tack/ MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag hoppas att de förlänger "Draw Distance". Eller inte "Draw Distance" men detaljerna på sakerpå avstånd. Båtar ute på vattnet ser ju ut som feta klossar, för att inte tala om byggnader. Ser rent ut sagt förj**ligt ut... Tack/ MVH Håller jag med om...det kommer ju vara en förbättrad version av grafikmotorn eller något sånt, så det kommer nog fixas (iallall någelunda). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Fälgarna var inte så snygga på den nya bilden, men hoppas de blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det ska ju bara vara en förbättrad version av VC-motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det ska ju bara vara en förbättrad version av VC-motorn. Ja, men man kommer ju säkert se förändringar i grafiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Oj... läste fel :"> Redigerad 29 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag hoppas att de förlänger "Draw Distance". Eller inte "Draw Distance" men detaljerna på sakerpå avstånd. Båtar ute på vattnet ser ju ut som feta klossar, för att inte tala om byggnader. Ser rent ut sagt förj**ligt ut... Tack/ MVH håller med, LODsen borde bli kraftigt förbättrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts