Invictus Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 någon annan än jag som spelar Lineage 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Här finns det nog några som gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 någon annan än jag som spelar Lineage 2? Enligt PenuM är det inte klart ännu, men snart kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Enligt PenuM är det inte klart ännu, men snart kanske... ehh spelet har funnits ute ett tag nu, finns tex att köpa på webhallen, betan slutade för rätt länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Lirade betan förut men tröttnade snabbt...är hela spelet värt att köpa? Vad kostar det i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jodå det är lätt värt att köpa, jag köpte det ifrån webhallen hela spelet för 499 kr & ett Gamecard med 60 dagars speltid för 259 kr eftersom jag inte har kreditkort + att man får en gratis månad speltid med spelet Du får ju även ha kvar din karaktär du gjorde i betan om har du råd köp det genast ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Låter bra... = ) Så med game kortet så har man asså 3 månader? Men laggar spelet mycket? Vilken internet uppkoppling har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 nupp med game kortet får man 2 månader, men man får en gratis månad när man köper hela spelet, jag tycker inte spelet laggar så mycket bara i de största städerna lika som på betan, jag har BBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Okej...hur bra dator har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 2,4 Ghz 512 mb ram, funkade betan för dig så funkar hela spelet garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts