adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Vote : ALDRIG! För jag betalar inte ca : 2000kr plus 600kr bara för GTA san andreas... jag tror nog att det kommer kosta 699 när det just kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Vote: Nepp, väntar på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 jag tror nog att det kommer kosta 699 när det just kommit ut 599kr kostar ett nytt PS2 spel som kommer ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 väntar på PC verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 har redan Playstation2, så det är klart jag inte köper ett till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag har redan en playstation 2, men om jag inte hade det så skulle jag lätt köpa ett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 VOTE: - Nej, har redan ett! Kommer iof kanske köpa till både ps2 å pc, vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Köpte ett PS2 lagom till releasen av Vice City, lirade igenom det, och sålde det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 599kr kostar ett nytt PS2 spel som kommer ut.... Det är olika!! finns nya spel för olika priser för 899, 799, 649 & 599 Kr! Delt: Exakts så gjorde jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Man kan ju köpa det bara för att det är så biligt. Men vem orkar stå ut med den dåliga grafiken när den blir så hemskt mycket bättre på PC och senare X-box ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Väntar på PC-release.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Jag spelar GTA spelen på Ps2...tycker det är bäst..men iallafall jag ska köpa GTA SA samma dag som det kommer ut..vill ni som väntar med att köpa det att jag ska komma in här och berätta lite om det...tetas lite med er..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Vote: har redan ett underbart ps2 p.s. på onoff på releasedagen så är alla spel 20 kr billigare (iaf de som jag köpt), de brukar dock säga att de inte har det eftersom de inte packat upp det, men jag såg att gta vc låg där bakom disken och längtade efter mig så jag sa till de å då tog de fram det å sålde det för 529, sen nästa dag köpte min kompis där för 549(20 kr dyrare!!!) så jag köpte ett paket chips oxå för de där 20 spännen , samma med gta3 och mgs2 d.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Man kan ju köpa det bara för att det är så biligt. Men vem orkar stå ut med den dåliga grafiken när den blir så hemskt mycket bättre på PC och senare X-box ? hur jolt-cola får man vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) Jag har ett ps2 men kommer att vänta tills pc releasen varför? d e onödigt! fin gura by the way! Ja har en Zakk Wylde Signature Epiphone! asfin! Redigerad 6 juni, 2004 av Miami_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Väntar tills det kommer till xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag ska nog ta och köpa ett PS2 för att kunna köra SA tidigare. PS2 lär ju inte kosta mer än 1500 kr i höst. Och när man har nött ut SA efter två veckor så säljer man konsolen + spelet för 1500 kr Sen är det bara att vänta på PC-versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag ska nog ta och köpa ett PS2 för att kunna köra SA tidigare. PS2 lär ju inte kosta mer än 1500 kr i höst. Och när man har nött ut SA efter två veckor så säljer man konsolen + spelet för 1500 kr Sen är det bara att vänta på PC-versionen! Haha, så kan man ju göra! Bra ide! Själv är jag nog för lat för att göra så...jag kanske ska köpa ett begagnat (vill någon sälja billigt?! Haha.) och sedan behålla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Kommer bli surt att höra alla snacka om SA när det kommer ut och man inte kan spela själv, men det får man ta, jag ska ha det till PC och bara PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag ska nog ta och köpa ett PS2 för att kunna köra SA tidigare. PS2 lär ju inte kosta mer än 1500 kr i höst. Och när man har nött ut SA efter två veckor så säljer man konsolen + spelet för 1500 kr Sen är det bara att vänta på PC-versionen! 2 veckor?? tar nog lite längre att klara ut det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts