Add3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ville bara kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jga har reda ett älre PS2 men jag ska faktiskt köpa ett nytt eftersom mitt gamla e lite slitet, får 500 för det på game plus ett gammalt spel (250 kr) och sedan är det bara 750 spänn kvar så har jag det. Sedan ska jag typ köpa ett nytt memocard osså men det läggar jag ut själv, så man kan seja att jag köper ett nytt ps2 men inte för detta spelets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Vote: nej, har det redan men ska ändå köpa ett nytt. tror det är nåt fel med lasern så att den inte kan läsa av skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Nej, har redan ett. Funkar finfint, fast kommer nog att börja slitas ut rejält i oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Nej, har redan ett. Funkar finfint, fast kommer nog att börja slitas ut rejält i oktober. kommer nog min med, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Nix, kommer vänta tills det kommer till datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Har det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 JAg fick mitt PS2 tillsammans med GTA VC för 1 o 1/2 årsedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Har redan ett PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Kanske, om jag hittar något billigt så slår jag till...är det någon som säljer ett billigt? 600? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vote: nej, har det redan men ska ändå köpa ett nytt. tror det är nåt fel med lasern så att den inte kan läsa av skivorna Exakt det har jag me men jag ska försöka lämna inn det hos nått ställe som kan fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 exakt det problemet hade jag med, men när jag lämnade in den sa de att man lagar det inte, man får köpa en ny för tusen spänn eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag köpte mitt ps2 lite för att gta spelen kommer ju dit först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) exakt det problemet hade jag med, men när jag lämnade in den sa de att man lagar det inte, man får köpa en ny för tusen spänn eller nåt.. så sa dom till mig också :'( :'( :'( dålig stil av SONY att sälja en sak som man måste köpa nytt om man bara ska reparera Redigerad 29 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ska köpa det till PC om det inte kommer nyheter om en GC konvertering innan PC-versionen släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har redan! Funkar och så kör jag aldrig med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vote : ALDRIG! För jag betalar inte ca : 2000kr plus 600kr bara för GTA san andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Vote : ALDRIG! För jag betalar inte ca : 2000kr plus 600kr bara för GTA san andreas... man kan få ett PS2 för ca 1500... Jag kanske ska köpa PS2 för att får SA tidigare, men egentligen så vill jag vänta tills PC versionen släpps, det är mycket kuligare!! VOTE: Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Nej, jag har inget ps2 och tänker inte heller skaffa ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag har ett ps2 men kommer att vänta tills pc releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts