Jacker Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jag vet att konsoll spel från USA inte funkar på dom här i Europa, men hur är det med PC- spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 vad jag vet så ska dom funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 vad jag vet så ska dom funka.. Aaa, PC spel och Gameboy spel funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 självklart funkar de, PCs har inga regions-restriktioner, som konsoler och dvd-spelare till exempel har.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 vet att det är något annorlundare med ps2 spelen men med Xbox och GC vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts