Henkibojj Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 jag har letat och letat, men jag hittar den inte. Jag har sett en starwarsmod till starcraft för länge sen, som bla gör om wraith till X-wing, och vissa spelhjältar till filmhjältar också, (tror jag) men jag har inte hittat den trots timmars intensiv sökning på starwars.com, starcraft.org och inte minst: Google.se! Om det är nån som vet en URL till denna mod eller har den nertankad så skulle jag bli väldigt glad om jag fick tag på den. Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 yess! jag hittade den äntligen. Förlåt att jag startade denna topic, någon manager kan ta bort den nu. Tack och förlåt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 yess! jag hittade den äntligen. Förlåt att jag startade denna topic, någon manager kan ta bort den nu. Tack och förlåt! Lol helt fel För det första i fel form och de andra heter det moderator(stavas?) /mod . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 No problems.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts