Add3 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Har linser i nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Sånna linser kostar en förmögenhet..! Jag var o kollade på ett par sånna linser som var helvita med lite grått i (skulle se ut som man var blind på ögat) och dom kostade 3000:-..!! EDIT: Hittade en bra sida; http://www.kontaktlinser.nu/ - Dom sålde massa olika linser som inte var så dyra alls.. Tror jag ska köpa mig ett par partylinser! (:!!! hmm dom linserna du kollade på kan ju knappast ha varit endaglinser...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Linserna på www.kontaktlinser.nu är det endags-linser ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Nope! det finns måndas linser med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kan man använda endagslinser flera ggr? Om man trixar lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kan man använda endagslinser flera ggr? Om man trixar lite? Kan kan man men de é inte hygieniskt, man kan få infektioner o skit, endagslinser och månadslinser är inte tillverkade av samma material, endagslinser é typ plastaktiga och hårdare och månadslinser som gummi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 har testat och vill inte rekomendera det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 I Filmen "Den sista actionhjälten", där har en snubbe en lins med sikte.. fan den filmen äger...man ser när han byter öga så ser man det riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Jag har månadslinser men jag tror inte att man kan få linser med motiv och styrka och om man nu kan så lär det vara jäkligt dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts