gta_vice_boy Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 halloj! ja skulle behöva lite hjälp... jag har glasögon och linser fast ja skulle vilja ha hjälp med en sak bara...... skulle vilja ha ett par linser med typ motiv på om ni förstår vad jag menar.. tex en delfin eller nåt annat motiv... de jag undrar nu är var kan man köpa de ? finns de? vad heter såna slags linser?? har sökt lite överallt men jag hittar inget. vet ju inte vad ja ska söka på för ord aja tack för hjälpen! hoppas ni förståg vad ja menade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Får du inte nå svar här så kan du gå till optikern o fråga, dom borde veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 halloj! ja skulle behöva lite hjälp... jag har glasögon och linser fast ja skulle vilja ha hjälp med en sak bara...... skulle vilja ha ett par linser med typ motiv på om ni förstår vad jag menar.. tex en delfin eller nåt annat motiv... de jag undrar nu är var kan man köpa de ? finns de? vad heter såna slags linser?? har sökt lite överallt men jag hittar inget. vet ju inte vad ja ska söka på för ord aja tack för hjälpen! hoppas ni förståg vad ja menade.... fråga din optiker, dom vet helt klart. Det fräckaste tycker jag är när man har ett kattöga! skitcoclt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 fråga din optiker, dom vet helt klart. Det fräckaste tycker jag är när man har ett kattöga! skitcoclt hahaha! Såna linser måste jag skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jag ska en lins med röd pupill och svart runt om, eller grön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 I Filmen "Den sista actionhjälten", där har en snubbe en lins med sikte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 I Filmen "Den sista actionhjälten", där har en snubbe en lins med sikte.. nej det är ett glasöga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 har varken något av de har utmärkt syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 har varken något av de har utmärkt syn! Jag med.. men du kan ju ändå ha linser md olika motiv på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 hahaha! Såna linser måste jag skaffa! hehe, det skulle jag vilja s! ser skitcoolt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 ja de är ju ascoolt... hoppas bara de inte är för dyrt.. ja undrar vad man ska ha för motiv ?..hehe,.,¨ finns ju många...men men hoppas bara de itne kostar för möe.... men med min otur så gör de nog de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Sånna linser kostar en förmögenhet..! Jag var o kollade på ett par sånna linser som var helvita med lite grått i (skulle se ut som man var blind på ögat) och dom kostade 3000:-..!! EDIT: Hittade en bra sida; http://www.kontaktlinser.nu/ - Dom sålde massa olika linser som inte var så dyra alls.. Tror jag ska köpa mig ett par partylinser! Redigerad 29 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 huyr många har glasögon/linser här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 jag har glasögon, men inga linser - fast jag vill skaffa. Däremot partylinser vet jag inte om det är så kul, efter ett tag har man nog tröttnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ska köpa någon av dom som ligger under Blends/Freshlook eller parvis/wild eyes 2go/red hot eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Wild eye 2go hade ett par najsiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 huyr många har glasögon/linser här?? har linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Linser här Skulle inte kunna tänka mig att ha patry-linser, när det är party är man typ packad och då är det nog ingen som kollar en i ögonen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Linser här Skulle inte kunna tänka mig att ha patry-linser, när det är party är man typ packad och då är det nog ingen som kollar en i ögonen.. Kan jag ju säga att det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 huyr många har glasögon/linser här?? Jag har både och, glasögonen på kvällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts