_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Ok nu ska jag förklara hur du kan köra en sprängd bil funkar för mig... ni måste va 2st eller mer.... den förste tar en bil spelar ingen roll vilken för när den e sprängd så kör den snabbt... OK ta bilen kliv ut ur bilen och stå vid dörren då ska den andre hämta en Bazooka och komma till dig Exakt när du öppnar dörren för att kliva in i bilen så skjuter han med baZZen då sprängs bilen och du lever och kan köra den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 (redigerad) Den här buggen har jag läst om i Admirals inofficiella GTA-guide, det fungerar på singleplayer också men då måste man använda bilbomb. Redigerad 9 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 mm... Den e Cool har du testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 mm... Den e Cool har du testat? Det är klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Visst e det Coolt Jag körde MP match med en polare och sa att han skulle skjuta raket in i min bil så gjorde han det och då vart ju jag odödlig och dödade han 100000gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Visst e det Coolt Jag körde MP match med en polare och sa att han skulle skjuta raket in i min bil så gjorde han det och då vart ju jag odödlig och dödade han 100000gånger He he! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Haha! Sådär har jag också gjort! Inte i MP utan i SP... Utan bilbomb tom.! Jag gick mot bilen och skjöt ett skott med bazookan på den. Jag ville ta självmord, men det gick visst inte! Jag hoppade in i en spräng bil! *asg* Sen när jag hoppade ut tryckte jag förtvivlat på ENTER för att komma in igen!!! Nån som vill prova MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Kan inte just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Den här saken har jag bara råkat ut för när jag laddade ner banan Spam City..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag körde en sprängd bus engång... då gick det verkligen inte att ramma mig....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) Man kan göra om bilarna i GTACars... Man tar den sprängda bilen och gör till en vanlig bil.. Om ni fattar vad jag menar!? [ÄDIT]Alltså... Man gör om bussen satt den ser sprängd ut.[/ÄDIT] Men välj en bil, buss kanske, och ändra lite på den som t,ex. hur fort den går sönder: 0 snabbhet: 500 km/h m.m. så har ni snart en bra bil! ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Jag har gjort den på en annan dator! Ändrat snabbheten och accelrationen. Jag petar på den bilen å den flyger åt helvete!!! Å spräng strax! Samma sak om man hoppar in i den! Trycker jätte lätt på upp och..? BOOOOOOOM!!! "WASTED" kommer på kärmen! *asg* Redigerad 11 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 hehe det ska jag nog testa nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 sätter man polisbilen på sabbaste hastigheten ser det ut som dem "Hackar fram". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 sätter man polisbilen på sabbaste hastigheten ser det ut som dem "Hackar fram". Hur sätter man polisbilen på snabbaste hastigheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Ok nu ska jag förklara hur du kan köra en sprängd bil funkar för mig... ni måste va 2st eller mer.... den förste tar en bil spelar ingen roll vilken för när den e sprängd så kör den snabbt... OK ta bilen kliv ut ur bilen och stå vid dörren då ska den andre hämta en Bazooka och komma till dig Exakt när du öppnar dörren för att kliva in i bilen så skjuter han med baZZen då sprängs bilen och du lever och kan köra den! heh... måste prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 aha jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts