STATUS Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Admin kunde inte svara på min enkla fråga. Så jag hoppas ni kan det. Vill byta min "Avatar" till en bild jag har på datan... Men hur då??? Ser bara URL grejen... Måste ju finnas något annat så man kan plocka bilden från datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jisses nu har 5 st kollat på detta. och ingen av dom vet? Hallå... Ni får lära oss äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 My Controls --> Edit Avatar Settings Klicka på knappen "Bläddra" där det står "Upload a new image from your computer" och välj den bild du vill ha. Klicka på knappen "Update Avatar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jag svarar direkt så PM:a mig när du vill...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ja tack men det va ju fel det me... knappen "Bläddra" där det står "Upload a new image from your computer" Finns inte... Ja inte på min sida iallafall. Jag som trodde att Admin blev man då man visste allt på sin egna sida hahaha Får la se om han svarar och vad han säger om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ja tack men det va ju fel det me... knappen "Bläddra" där det står "Upload a new image from your computer" Finns inte... Ja inte på min sida iallafall. Jag som trodde att Admin blev man då man visste allt på sin egna sida hahaha Får la se om han svarar och vad han säger om det... finns inte bläddra ? lol? haru lust med en screen så kanske vi kan hjälpa dig kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ja tack men det va ju fel det me... knappen "Bläddra" där det står "Upload a new image from your computer" Finns inte... Ja inte på min sida iallafall. Jag som trodde att Admin blev man då man visste allt på sin egna sida hahaha Får la se om han svarar och vad han säger om det... Då är det antagligen något fel med din webbläsare/dator, inte något fel på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Hmm jag värkar ha samma problem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jaha, då förstår jag. Då är det inget fel med era webbläsare. Ni har helt enkelt inte rättigheter nog att använda forumets upload-systemet (i alla fall inte när det gäller avatarer). Alltså måste ni ladda upp på en annan sida, inte via detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jaha, då förstår jag. Då är det inget fel med era webbläsare. Ni har helt enkelt inte rättigheter nog att använda forumets upload-systemet (i alla fall inte när det gäller avatarer). Alltså måste ni ladda upp på en annan sida, inte via detta forum. hmm... skumt! tur att jag inte har det problemet för det verkar ju krångligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Hahaha det är ju fan dåligt ju... Varför just vi da och inte alla? Rättigheter... Det va det dummaste jag varit med om... Då får ni ju fixa det. Alla ska ha samma rättigheter. Precis som allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kanske är så att personer som blivit varnade inte kan uploada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kanske är så att personer som blivit varnade inte kan uploada? Troligen, jag kan inte heller uploada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Men ag tror inte jag har blivit varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det är bara kära mr.admin som kan uploada.. Jag kan inte heller uploada nån ava.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Admin kunde inte svara på min enkla fråga. Så jag hoppas ni kan det. Vill byta min "Avatar" till en bild jag har på datan... Men hur då??? Ser bara URL grejen... Måste ju finnas något annat så man kan plocka bilden från datan? "File Attachments" i ett inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts