Graul Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Okej det är så att jag gör en lotus esprit turbo, det är en ganska så gammal bil (tror jag) typ 80-tal eller nåt... jag behöver ingen direkt hjälp (ännu iaf) men jag tänkte bara lägga up lite screens o kolla om det är nån som vill ha en sån bil... ni får tänka på att det här är min första modell so... Don't judge me too hard ni får också tänka på att den är långt ifrån klar... (det funkar inte att ladda upp så det kommer bilder senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Haha! Ja åt att skribbblrev galen Grymt att du gör en bil btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Visa en bild på bilen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Den bilen kommer man ihåg, segaste bilen i NFS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Esprit gjordes från sjuttiotal in på nittiotalet. Ganska snygg, men trist i dagens mått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 okej gör ett nytt försök (har kommit lite längre idag dock men bara lite) bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 En bra början men din ritning ser lite platt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 hemskt vad många det är som startar nya projekt, fast det är aldrig någon som fullfäöljer dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Varför finns dom där polygontexturerna på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Esprit gjordes från sjuttiotal in på nittiotalet. Ganska snygg, men trist i dagens mått!!! Den görs fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jasså.... Såg den inte i "alla bilar 2002", så jag tänkte att den var borta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Varför finns dom där polygontexturerna på sidan? vad menar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Sån bil såg man idag, första gången i verkligheten (vad jag vet) (vem bryr sig? ) Redigerad 1 juni, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jasså.... Såg den inte i "alla bilar 2002", så jag tänkte att den var borta.... 2002: http://w1.225.telia.com/~u22505348/2002.jpg 2003: http://w1.225.telia.com/~u22505348/2003.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 fast den jag ska göra har ingen vinge där bak btw anledningen till att jag gör den är för att när jag rensade min hylla så såg jag att jag hade satt upp en affisch på den och tyckte att den var skitfin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Väldigt snygg bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 okej gör ett nytt försök (har kommit lite längre idag dock men bara lite) bild: Ser bra ut!! Fin musik du spelar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Update: Nu har jag börjat på fronten men jag är i skolan så jag kan inte visa nån bild ännu. men den kommer... var så säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Hoppas att du färdigställer den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Hoppas att du färdigställer den... det hoppas jag också och jag tror att jag kommer att göra det men det blir nog inte innan sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts