notorius Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 för någr veckrsedan så hittade jag en länk i forumet till en hemsida med massa busringningar, hemsidan hette något med eurocopradio men jag minns inte adressen! någon som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) http://www.danfun.net/radio/ljud.shtml ^^ Redigerad 28 maj, 2004 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 FUCK EUROCOP! Jävla RASISTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 FUCK EUROCOP! Jävla RASISTER Du har verkligen problem va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 men lyssna på dem då, de ringer till invandrare och skricker jävla blatte och massa skit. De saknar helt humor de bara iretterar folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) EuroCop sänder live ikväll klockan 19.00 , idla i #eurocop @ qnet för mer info Wild_hawk: men att blattarna skriker "jag ska cutta dig ditt jävla svennet" det gör inget eller? Redigerad 13 juni, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 EuroCop sänder live ikväll klockan 19.00 , idla i #eurocop @ qnet för mer info Wild_hawk: men att blattarna skriker "jag ska cutta dig ditt jävla svennet" det gör inget eller? ja jag syftade inte på den, de som jag menade var de där som heter Blåbärsungen, Rassen ringer och Rasse ringer grillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag syftade inte på nånting, jag menar bara i allmänhet, varför det är tillåtet att utlänningarna är rasistika mot vita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag syftade inte på nånting, jag menar bara i allmänhet, varför det är tillåtet att utlänningarna är rasistika mot vita? Det är absolut inte tillåtet för dem att va rasistiska mot de "vita" men i det här fallet var det EN den som hete "utveklingstörda invandrare" där han sa "jag ska cutta dig ditt jävla svennet" Men i Blåbärsungen, Rassen ringer och Rasse ringer grillen så visar de att de är rasister mot invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 har vetat om den där sidan länge. men den är så jävla bra asså! fan vad jag gillar när dom knäcker turken på pizzerian. i bajspizzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Vart ska man gå? när man ska höra klippen? Redigerad 14 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Dom ringde min polares föräldrar. Fan vad jag garvade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Dom ringde min polares föräldrar. Fan vad jag garvade! igår? LOl! Ingen jag kände igår tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Haha, fan vilka sköna busringningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts