Mr.Gallup Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hur långt har ni kommit då så att man vet lite hur bra man är själv här hemma..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har inte det än..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har bara kommit till andra ön och gjor ett uppdrag där men så har jag utforskat rät mycket också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har nu tillgäng till hela Staden!!!! Fick spelet i Torsdag morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har gjort alla obligatoriska uppdrag, har Diaz mansion och äger Pole position!! Ska göra uppdrag för Kent Paul och Big Mitch Biker nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 mitt ps2 är sönder.... jag sitter och drägglar över fodralet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 jag har just börjat göra uppdrag åt den lilla korta galna snuppen på 1:a ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 har precis kommit över på Ö2... En fråga bara...hur gjorde ni på uppdraget Sir, Yes Sir!...?...jävligt konstigt...går ju inte att öppna dörren till vagnen...hur gör man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 har precis kommit över på Ö2... En fråga bara...hur gjorde ni på uppdraget Sir, Yes Sir!...?...jävligt konstigt...går ju inte att öppna dörren till vagnen...hur gör man... ta en bil och parkera den mellan tanken och lastbilen sen tar man tanken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 ta en bil och parkera den mellan tanken och lastbilen sen tar man tanken! nej du skjuter millitärerna och åker iväg....kommer tillbaka till stället och tar bilen(vagnen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Kan nån hjälpa mig jag är på första ön!det heter The chase... han ba försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Hur långt har ni kommit då så att man vet lite hur bra man är själv här hemma..... har klarat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Hur långt har ni kommit då så att man vet lite hur bra man är själv här hemma..... jag har klarat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har gjort alla obligatoriska uppdrag, har Diaz mansion och äger Pole position!! Ska göra uppdrag för Kent Paul och Big Mitch Biker nu!! Det heter Big Mitch Baker bara så du inte skämmer ut dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts